Hei.
Er det noen som har erfaring med sbs sinter klosser? Bremsene mine tar dårlig, så jeg vil bytte klosser for å se m det hjelper. Det jeg er ute etter er klosser med skikkelig ”bitt” og som ikke legger igjen altfor mye støv på felgene…Eller er det noen som har andre å anbefale??
Har en GSX-R 750 98 mod
SBS sinter, bra klosser?
SBS sinter, bra klosser?
GSX-R 750 98 modell
Audi A4 tsq
Audi A4 tsq
Bare ikke tro du revolusjonerer bremsene dine med andre klosser. Skal du merke skikkelig forskjell trenger du minst bedre skiver også.
Hva du legger i ordet "bitt" kan tolkes forskjellig, men har du ikke stålomspunnede slanger så er det absolutt et steg i riktig retning.
Jeg har både EBC Pro Lite skiver og noen SuperBike spec. klosser jeg ikke husker navnet på som koster skjorta. Merkbar forskjell, men de krever litt oppvarming. Jeg er fortsatt ikke fornøyd og vurderer å bytte ut kaliptere og skiver til superbike spec også. Det koster derimot noe så inni ......
Hva du legger i ordet "bitt" kan tolkes forskjellig, men har du ikke stålomspunnede slanger så er det absolutt et steg i riktig retning.
Jeg har både EBC Pro Lite skiver og noen SuperBike spec. klosser jeg ikke husker navnet på som koster skjorta. Merkbar forskjell, men de krever litt oppvarming. Jeg er fortsatt ikke fornøyd og vurderer å bytte ut kaliptere og skiver til superbike spec også. Det koster derimot noe så inni ......