Fikk en pris på meg selv 24 år og kun ansvar, 20% bonus på 22.000, hos gjensidige. Lurer siden jeg ikke akkurat synes dette var veldig billig

tror det lønner seg og ringe litt rundt og høre;) ...vet att gjensidige er billigere enn 22000 i værtfall$_p wrote:Hei.. Noen som vet åssen det er og forsikre en R6 på f.eks en faren sin? Går det eller blir det en sånn grense at førere må være 30 eller eldre?
Fikk en pris på meg selv 24 år og kun ansvar, 20% bonus på 22.000, hos gjensidige. Lurer siden jeg ikke akkurat synes dette var veldig billig
Hos Vesta har ikke noe annet enn godkjent lås noe å si ifølge dem selv, hvordan det er hos de andre vet jeg ikke.$_p wrote:Hva er lurt og ha eller skaffe seg for og få ned prisen litt , f.eks skivelås, står i garasje, fullt kjøreutstyr..!?
Ja det der med forsikring er helt utrolig. Nå er jeg over 30 så jeg er ikke i den minst attraktive kategorien hos selskapene men når det kom til å forsikre sykkel var det ikke mange som var intressert...Acehole wrote:Hos Vesta har ikke noe annet enn godkjent lås noe å si ifølge dem selv, hvordan det er hos de andre vet jeg ikke.$_p wrote:Hva er lurt og ha eller skaffe seg for og få ned prisen litt , f.eks skivelås, står i garasje, fullt kjøreutstyr..!?
Du bør seriøst ringe rundt til andre selskap for 22.000,- for kun ansvar er latterlig dyrt!
Når jeg skulle forsikre min var if.. ikke interesert i å forsikre i det heletatt, gjensidige skulle ha 28.000,-, mens jeg endte opp med 3500,- for full kasko hos Vesta.
Det var litt forskjell jaAcehole wrote:Hos Vesta har ikke noe annet enn godkjent lås noe å si ifølge dem selv, hvordan det er hos de andre vet jeg ikke.$_p wrote:Hva er lurt og ha eller skaffe seg for og få ned prisen litt , f.eks skivelås, står i garasje, fullt kjøreutstyr..!?
Du bør seriøst ringe rundt til andre selskap for 22.000,- for kun ansvar er latterlig dyrt!
Når jeg skulle forsikre min var if.. ikke interesert i å forsikre i det heletatt, gjensidige skulle ha 28.000,-, mens jeg endte opp med 3500,- for full kasko hos Vesta.
HeheBorg wrote:Acehole wrote:$_p wrote: Mens da jeg kom til IF var det jo raka motsettningen. Dama slo meg opp og fant ut at jeg var storkunde (el no lignende) og dermed ga meg 50 % startbonus (hadde noe med skadefri bilkjøring også). Så da var det jo bare å beholde alt der det var... og plusse på sykkelen![]()
$_p - vær klar over at tidligere kunne du overføre bonus fra foreldres kjøretøy, til deg selv. Dette ble det slutt på for et par år siden. Men på tross av dette tror jeg det kan være mye å spare på å la far din kjøpe sykkelen å forsikre den for deg. Evntuelt, sjekk opp hvordan det er om du står som deleier og står som navn nummer to på forsikringen (det gjorde jeg med bilen men vet ikke hvordan dette er nå lenger).