Næh, har kommet over denne nå og den falt i smak + billig forsikring (billigere enn CBR 600f)
Hvordan er disse syklene da? Teknisk? Mekanisk? Feil?
Dette er en 2001 modell. Gått 18000 km.
Yamaha YZF 600 R (Thundercat)
- supermons
- Administrator
- MC: Suzuki GSX750
Har desverre ikke noe mer info, men hvordan var forsikringen på dem? hvor mye billigere var yzf'n? Vurderer sykler jeg og nå for tiden 
Sjekket opp den på bikez, hadde litt mindre rating, litt tyngre og litt mindre hk.. Men er en veldig pen sykkel!

Sjekket opp den på bikez, hadde litt mindre rating, litt tyngre og litt mindre hk.. Men er en veldig pen sykkel!
- Blackbird
- MC: Honda CBR 1100XX Blackbird 2001 mod.
Hadde thundercat selv i fire sesonger og var kjempefornøyd med sykkelen. Absolutt ingen feil å melde, god å kjøre - både som lekesykkel på svingete veier og som tursykkel på sommerferie. Min hadde gått nesten 50000 før jeg solgte den, uten noe form for hverken mekanisk eller estetisk problem.
Kan trygt anbefale den!
Kan trygt anbefale den!
En del billigere forsikring enn CBR'en, litt behageligere å kjøre langt på, litt tyngre, litt mindre hester, stål-ramme istedet for aluminium.
YZF600R'en var den hvasseste 600 til Yamaha i '97, CBR600F4 var den hvasseste 600 til Honda i '99.
Begge to er de eneste sportssyklene som fremdeles lages i akkurat samme utførelse den dag i dag... Du bommer ikke med noen av de
YZF600R'en var den hvasseste 600 til Yamaha i '97, CBR600F4 var den hvasseste 600 til Honda i '99.
Begge to er de eneste sportssyklene som fremdeles lages i akkurat samme utførelse den dag i dag... Du bommer ikke med noen av de