nsr vs mito!!!!
nsr vs mito!!!!
halla...leser på sol at mito med arrow effektanlegg skal gjøre 200km/t og at nsr kun skal gjøre 160 er dette tilfelle at det er 40 km/t forskjell?????
Re: sprekest
RS eller Mito. Det er liksom ''allment kjent'' at Mito er best, men jeg kjenner folk med RS som drar mitoer. Ca(2) på forumet drar ihvertfall kameraten han sin Mito. Så RS og Mito går nok ganske likt når begge er FP. NSR er et stykke bak med effektanlegg...simms15 wrote:ja sant det... men hva er sprekest av nsr, rs og cagiva...?
Aprilia RS 125 FP
Uplombert Potte - El. Eksosventil - Uplombert CDI - Uplombert luftfilter
Re: nsr
Haha, hva tror du a? Originalt har alle lettmc 15hk eller mindre. Når NSR med effektpotte har ca 23-24 hester kjører jo den selvfølgelig ifra en 15 hk RS eller Mito!simms15 wrote:hvis man kapper mot en orginal rs eller mito, og kjører selv en nsr med effektanlegg tror jeg nsr drar de asså!
Aprilia RS 125 FP
Re: mongo
Mongo? Du kommer med din faktasetning at en trimma NSR slår en org. RS. Det kunne jo morra mi forstått, så hvorfor skrive det da?simms15 wrote:å mongo, les hva jeg skrev først da..!
Aprilia RS 125 FP
-
Tore^NSR wrote:pisspreik for å si det mildtEn mito går ikke i 200 før den er blodtrimmet.En Nsr som går 160 med effektanlegg er vell ikke vanlig akuratt,min går 140 cikka men den er jo kjørt 50 000
Kom ikke her å si at en nsr ikke gjør mer enn 140 med arrow effektanlegg. hadde den i 170 her om dagen.
-