Ble vekket av vaktmesteren i boretslaget i dag, han sa at sykkelen min lå veltet nede i garagen og ville ha hjelp for å få denne opp.. denne er mest sansynlig blitt påkjørt av han med garage tversover meg eller no (fellesgarage) har ikke fått snakket med dem enda, men var nedom safe mc som "taksterte" skadene til ca 15000,- !!!!! gjett om naboen skal få svi!!!
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!
som dere ser er motordekselet sprukket.. det var den helga med kjøring!!! ARRGH!!!! hendel knekket og speil knekt, samt at front skjermen sprakk... div riper og skader.. ingen som har sagt noe enda..
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------ 2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------ Instagram YouTube MyRoute-app
snakket med naboen nå..dvs. di naboene jeg tror kan ha gjort det.. alle nekter.. så jeg står der med albuen opp i ræ**. men har byttet motor/dunamo dekselet nå.. så nå starter den i allefal, og tapet visiret foran.. så den kan brukes..
dden kan ha dunket til bak, sykkelen vippet av støtte, falt i veggen og ned på gulvet.. bilen til naboen er full av merker bak, ikke godt å si hva som er gammelt og nytt der..
Ikke noe å spekulerer på. Ta en prat med onkel politi og få anmeldt saken snarest. Om naboen din har gjort det og nekter kan det hende at han blir mer ærlig når det kommer en uniformert politimann og snakker med ham. Og om de tar den skyldige må han selvfølgelig erstatte skadene, men i tillegg blir det en hyggelig bot.
Selvsagt har ikke det noe å si. Det er jo ikke du som har voldt skade på annen part ! Om andre skader deg eller din sykkel, skal deres forsikringselskap betale skadene på ditt kjøretøy. Vil han ikke blåse vekk bonusen sin så får han punge ut av egen lomme...
At du kun har ansvar har ingenting å si!
Anmeld det, det er jo tydelig at det er han naboen med den bulka bilen som har gjort det, sier seg selv det..!