pga ingen vitner så gidder ikke engan politiet å komme og .. og fordi jeg ikke kan utelukke 100% at den ikke har falt fra støtta så er dem ikke intresert..

Har du nevnt for naboen at du anmelder saken? kan hende at pipa får en annen lyd da...RH racing wrote:legger her ut ett eksempel på en skade bak på bilen til naboen, denne sa hun var gammel, men det er fortsat betong igjen i ripene (tydelig etter rygget på veggen inne i garagen)
110% enig med Medic... har selv opplevd det. En liten runde hos (nærmesde) nabo avslørte raskt hvor probleme lå. En liten "talk" med sønn og moren gjorde fort utslaget, man skal ikke "henvise" til mye samtidig som man snakker om annmeldelse (+ordensbråk) for å få medslag...medic1136 wrote:hvis naboen din har vært borte i sykkelen din med sin bil, så er det rart om det ikke sitter rester av lakk fra sykkeln din på bilen hans.
bare å se etter om du finner lakk på hans bil som stemmer med lakken på sykkelen din. gjør du det så............
har et orginalt visir ligganesRH racing wrote:snakket med naboen nå..dvs. di naboene jeg tror kan ha gjort det.. alle nekter.. så jeg står der med albuen opp i ræ**. men har byttet motor/dunamo dekselet nå.. så nå starter den i allefal, og tapet visiret foran.. så den kan brukes..
jeg også har et kåpeglass liggende. nytt uåpnet.fighter wrote:har et orginalt visir ligganesRH racing wrote:snakket med naboen nå..dvs. di naboene jeg tror kan ha gjort det.. alle nekter.. så jeg står der med albuen opp i ræ**. men har byttet motor/dunamo dekselet nå.. så nå starter den i allefal, og tapet visiret foran.. så den kan brukes.... det får du kjøpt for en billig penge