Er dette gøy?

Prat om tung MC.
RH racing
MC: Ninja - Troublemaker

Post by RH racing »

angående lakk på bil.. mest sannsynlig har naboen truffet bakdekket.. og derfor ikke lakk på bil.. ringt politiet i dag som ikke er imøtekommende.
pga ingen vitner så gidder ikke engan politiet å komme og .. og fordi jeg ikke kan utelukke 100% at den ikke har falt fra støtta så er dem ikke intresert.. :evil: så da står jeg igjen med albuen opp i ræ** men uansett så er da sykkelen opp og går igken og jeg kan bruke den.,. men faan å jeg skal "etterforske" dette selv..
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Streetracing is not a crime!!!
RH racing

Post by RH racing »

legger her ut ett eksempel på en skade bak på bilen til naboen, denne sa hun var gammel, men det er fortsat betong igjen i ripene (tydelig etter rygget på veggen inne i garagen)

Image
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Eike_Oak

Post by Eike_Oak »

Ta en laaaaaaaaaaaaaaaang prat med henne, folk forsnakker seg veldig ofte
- Skyt her -
shinobi
MC: 2007 Yamaha FZ6-S

Post by shinobi »

RH racing wrote:legger her ut ett eksempel på en skade bak på bilen til naboen, denne sa hun var gammel, men det er fortsat betong igjen i ripene (tydelig etter rygget på veggen inne i garagen)
Har du nevnt for naboen at du anmelder saken? kan hende at pipa får en annen lyd da... :wink:
-kan jo nevne at politiet skal komme å se etter spor hi hi
- shinobi \:D/

- 1999 Kawasaki ZX6-R (sølv)
- 1998 Kawasaki ZX6-R (Full Akra med dysekit)(grønn)
- 2004 Suzuki GSXR-1000 (blå/hvit)
- 2003 Suzuki SV1000-S (sølv)
- 2006 Suzuki GSXR-600 (blå/hvit/svart)
- 2012 Suzuki SFV650 Gladius (svart)
- 2007 Yamaha FZ6-S (sølv/svart)
Cartman

Post by Cartman »

medic1136 wrote:hvis naboen din har vært borte i sykkelen din med sin bil, så er det rart om det ikke sitter rester av lakk fra sykkeln din på bilen hans.

bare å se etter om du finner lakk på hans bil som stemmer med lakken på sykkelen din. gjør du det så............
110% enig med Medic... har selv opplevd det. En liten runde hos (nærmesde) nabo avslørte raskt hvor probleme lå. En liten "talk" med sønn og moren gjorde fort utslaget, man skal ikke "henvise" til mye samtidig som man snakker om annmeldelse (+ordensbråk) for å få medslag...
-- Honda VFR (04) --
fighter

Post by fighter »

RH racing wrote:snakket med naboen nå..dvs. di naboene jeg tror kan ha gjort det.. alle nekter.. så jeg står der med albuen opp i ræ**. men har byttet motor/dunamo dekselet nå.. så nå starter den i allefal, og tapet visiret foran.. så den kan brukes..
har et orginalt visir ligganes :D.. det får du kjøpt for en billig penge
shinobi
MC: 2007 Yamaha FZ6-S

Post by shinobi »

fighter wrote:
RH racing wrote:snakket med naboen nå..dvs. di naboene jeg tror kan ha gjort det.. alle nekter.. så jeg står der med albuen opp i ræ**. men har byttet motor/dunamo dekselet nå.. så nå starter den i allefal, og tapet visiret foran.. så den kan brukes..
har et orginalt visir ligganes :D.. det får du kjøpt for en billig penge
jeg også har et kåpeglass liggende. nytt uåpnet.

setetrekkene på bildet er også til salgs da jeg har lakkert sykkelen svart :) ..og tankdeksel i kawa farger, Bagster.
- shinobi \:D/

- 1999 Kawasaki ZX6-R (sølv)
- 1998 Kawasaki ZX6-R (Full Akra med dysekit)(grønn)
- 2004 Suzuki GSXR-1000 (blå/hvit)
- 2003 Suzuki SV1000-S (sølv)
- 2006 Suzuki GSXR-600 (blå/hvit/svart)
- 2012 Suzuki SFV650 Gladius (svart)
- 2007 Yamaha FZ6-S (sølv/svart)
Asfaltkongen

Post by Asfaltkongen »

Lag en liste over alt som må fikses/byttes ut/lakkeres og legg den ut her da vel... Kansje kan vi være behjelpelige med et eller annet.
RH racing

Post by RH racing »

trenger egentlig bare sotetfront visir nå.. sykkelen skal uansett i deler til vinteren og på mye div stæsj...

Post Reply