ja ista klokka var vel 22.00 ca sto jeg å fylte bensin i vestby ved motorveien for de som vet hvor det er så kommer det 3 sykler inn.Den ene var en gul ducati, en grønn kawa ninja 600 og en yamaha r1.
De kjørte bort til no gutter som sto å snakka med hverandre og prata litt med dem.mens jeg sto å fylte hørte jeg masse prating om hvor fort den gikk osv osv og jeg går inn å betaler.Når jeg kommer ut sier dem følg med eller noe i den duren og så ser jeg dem drar ned mot Togstasjonen i Vestby. Ikke lange tia etterpå hører jeg masse lyd og da kommer r1`en susende forbi i HØY fart! og etter den kommer kawa`en og samtidig svinger en bil inn på bensinstasjonen (lå i samme felt som kawa`en og tok til venstre) så hører du bare masse lyd og plastikk som knuses så jeg snudde meg å titta og der sklei kawa`en og karen rulla og var oppe på beina iløpet av 2 sekunder.. han halta seg avgårde og da fikk vi alle se at han hadde treffet høyre baklykt på en hafslund bil.Sjåføren til Hafslund bilen spretter ut og spør om det går bra og ja sa han som kjørte mens han halta bortover,og imellom tia hadde R1`en snudd i rundkjøring og kom tilbake vedsiden av han som snørra... da hoppa faen meg han som snørra opp bakpå R1`en og dro av gårde i GOD fart igjen! jeg dro på en fest og snakka om det der og da fikk jeg vite det at sjåføren visstnok er 17 år har stjålet den og mange andre sykler og det at Ducatien var stjålet også men R1`en fikk jeg ingen info om.! IDIOTER!!!!!!!
Fikk vite det nå.. R1`en er også stjålet den er blå forresten. så hvis noen mangler noen av disse syklene som er ramsa opp så holder dem til i Vestby og blir daukjørt av unge gutter... mer vet jeg ikke og jeg har ikke lyst til å bli innvolvert i noe
17år, stjeler flere tunge motorsykler, og kjører gris med dem... Hmm, håper de blir busta og at noen kan få dem på rett kjøl igjen. Greit å ha litt færre idioter av noen tyver
Litt interessant å se hva slags hjelp man kan regne med dersom motorsyklene våre blir stjålet. Det er altså mulig at "halve bygda" vet om at folk kjører rundt på stjålet motorsykkel uten at det blir tatt affære.
jeg viste ikke om dette før igår og så han stakk av da skjønte jeg det var no muffins ingen stikker av fra sykkelen sin når man har kræsja og er skada! da er man bare dum!! så jeg har bare forhørt meg litt. jeg vet bare det at han er 17 stjæler sykler ifra oslo og rundt sånne plasser og at de sykla er stjælt mer vill jeg ikke vite politiet er på saken nå det sier seg selv etter at de har funnet en stjålet sykkel og en hafslund kar så beggsyklene så personen i øya osv jeg vet ikke mer og vil ikke vite mer ettersom jeg ikke vil bli blanda inn i det eller havne i trøbbel med den type folk! tenkte jeg skulle nevne det for folket her itilfelle det kunne være dems sykler det er snakk om! værsegod var bare ment for å hjelpe ikke noe annet og jeg støtter ikke den typen oppførsel da tenker jeg på stjæling av sykler.......
Hvis politiet er koblet inn så får vi håpe de prioriterer saken slik at uskyldige ikke blir skadet. Forstår at det er lite fristende å bli dratt inn i saken som vitne.
Kanskje litt på siden, men toll-vesenet vet jeg tar imot anonyme tips. Vet noen om det går an å tipse politiet anonymt? Hadde jo vært fint i slike tilfeller............
Det går fint an å tipse politiet anonymt, men jeg tror de tar tipset mer alvorlig hvis man gir opp fult navn. Mener det var det politiet sa til meg engang..
Saken er vel at tyvene får nok ikke vite navnet på the snitch ? Tysteren skal vel bli mest mulig skjermet for represalier ? Uansett så ville jeg gått videre med dette, og prøvd å få tatt de DRITTSEKKENE !
neida men dere vet like mye som meg nå gjør hva dere vil jeg bare vet det at UANSETT så er det mulig å finne ut hvem som har "tysta" en eller annen gang. det tok meg ikke 30 min engang å finne ut info om han som snørra..
syns uansett du skal melde deg inn som vitne i saken.. og få disse jævla bak lås.. problemet er viss dem er 17 så blir det ikke no sak.. så lenge du klarte å finne ut hvem dem er så er det bare å legge inn navn.. evt legge ut navn så div folk kan dra å hilse på dem..
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!