Icon

Diskutèr kjøreutstyr her. F.eks: Hjelmer, støvler, dresser, hansker m.m.
Post Reply
User avatar
RH racing
Posts: 4947
Joined: 17 May 2005 00:14
MC: Ninja - Troublemaker
Location: Borgenhaugen

Icon

Post by RH racing »

hvem fører Icon mc utstyr i Norge? helst på østlandet..
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Streetracing is not a crime!!!
Den Røde Fare
Posts: 968
Joined: 23 Mar 2006 20:45
Location: Bergen

Post by Den Røde Fare »

Såvidt jeg har fått med meg, har ikke Icon distribusjon utenfor USA? Ikke ifølge sidene deres sist jeg sjekket ihvertfall....
-86 ugjenkjennelig Sportster
-07 grell XL883R
User avatar
RH racing
Posts: 4947
Joined: 17 May 2005 00:14
MC: Ninja - Troublemaker
Location: Borgenhaugen

Post by RH racing »

aha.. men noen som vet hvordan disse er i str? i fall om jeg skal bestille en så bør den passe..
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Streetracing is not a crime!!!
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Ikke gjør det om du ikke får prøvd en. Jeg skal til vinteren selge både boots, dress óg hjelm, og skaffe meg noe annet. Hadde nok sluppet det om jeg hadde prøvd det først. For all del, det funker jo, men det er ditt og datt som jeg ikke liker, og da gidder jeg ikke ergre meg over det enda en sesong :)
User avatar
RH racing
Posts: 4947
Joined: 17 May 2005 00:14
MC: Ninja - Troublemaker
Location: Borgenhaugen

Post by RH racing »

derfor jeg gjerne ville prøvd dem vettu.. noen som har noen hjelmer som er både tøffe og se på og fine å ha på seg da? som ikke er så klumpete som Roof hjelmene..
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Streetracing is not a crime!!!
Den Røde Fare
Posts: 968
Joined: 23 Mar 2006 20:45
Location: Bergen

Post by Den Røde Fare »

Leser i siste scanbike at ace custom selger icon. De har hvertfall bilde av en iconjakke i annonsen sin :) Holder til i Gøteborg.

http://www.acecustom.se

Vurderte lenge Iconjakke selv, fra ebay. Veldig mange har sizecharts, og da er det bare å skaffe seg et målebånd og måle i vei, både seg selv, og andre tilsvarende klesplagg man har i huset, før man velger str.

Har kjøpt en del klær via ebay, det som jeg gjerne har bommet litt på størrelsesmessig, er bukser...
-86 ugjenkjennelig Sportster
-07 grell XL883R
User avatar
TheDuke2
Posts: 642
Joined: 02 May 2005 15:14
Location: Raufoss

Post by TheDuke2 »

Greit at ICON har tøffe jakker ,men fy for en pris. Får jeg en veldig bra skinndress for den prisen der :)
2004 KTM Duke II *Solgt*
2007 KTM 525 EXC/SM *Solgt*
2008 KTM 690 SMC
Den Røde Fare
Posts: 968
Joined: 23 Mar 2006 20:45
Location: Bergen

Post by Den Røde Fare »

For å ta et eksempel: Icon Sculljakken som ace tar 8 for eller noe rundtom der, vil koste under 5 levert i postkassa MED moms om man kjøper via Buy It Now på eBay...

Samme med ekte Harley klær og sko, jakker til 6500 spenn her i butikk, får man hjem for noen tusen mindre....

Heia eBay!! :smt041
-86 ugjenkjennelig Sportster
-07 grell XL883R
Post Reply