Ting man bør sjekke ved kjøp av R6?
Ting man bør sjekke ved kjøp av R6?
Som topic sier... noe spesielt man bør se etter når man skal kjøpe brukt R6? Søkte litt på forumet men fant ikke noe info om det...
Og er det noen spesielle årsmodeller man bør ungå, eller bør kjøpe?
Er vel snakk om å bruke ca. 60-70k når den tid kommer...
Og er det noen spesielle årsmodeller man bør ungå, eller bør kjøpe?
Er vel snakk om å bruke ca. 60-70k når den tid kommer...
ikke noe annet enn det vanlige...det finnes en sjekkliste på forumet her for sånt:
http://www.mc-forumet.no/viewtopic.php?t=1555
http://www.mc-forumet.no/viewtopic.php?t=1555
- shinobi
- 1999 Kawasaki ZX6-R (sølv)
- 1998 Kawasaki ZX6-R (Full Akra med dysekit)(grønn)
- 2004 Suzuki GSXR-1000 (blå/hvit)
- 2003 Suzuki SV1000-S (sølv)
- 2006 Suzuki GSXR-600 (blå/hvit/svart)
- 2012 Suzuki SFV650 Gladius (svart)
- 2007 Yamaha FZ6-S (sølv/svart)

- 1999 Kawasaki ZX6-R (sølv)
- 1998 Kawasaki ZX6-R (Full Akra med dysekit)(grønn)
- 2004 Suzuki GSXR-1000 (blå/hvit)
- 2003 Suzuki SV1000-S (sølv)
- 2006 Suzuki GSXR-600 (blå/hvit/svart)
- 2012 Suzuki SFV650 Gladius (svart)
- 2007 Yamaha FZ6-S (sølv/svart)
Ja disse R beistene er laget for hard kjøring. Men hvis du lurer på svakheter og sånt kan du jo kikke i bruktguiden til Bike.no eller papirutgaven som kommer i ny og ne.adoniz wrote:sykkler tåler hard bruk, bare servicene er fulgt. .
Tror R6 er et bra kjøp uansett. Men jeg ville ikke kjøpt en som har gått veldig langt.
Syk lyd i den nye R6`n: http://video.google.it/videoplay?docid= ... 0532033990
- shinobi
- 1999 Kawasaki ZX6-R (sølv)
- 1998 Kawasaki ZX6-R (Full Akra med dysekit)(grønn)
- 2004 Suzuki GSXR-1000 (blå/hvit)
- 2003 Suzuki SV1000-S (sølv)
- 2006 Suzuki GSXR-600 (blå/hvit/svart)
- 2012 Suzuki SFV650 Gladius (svart)
- 2007 Yamaha FZ6-S (sølv/svart)

- 1999 Kawasaki ZX6-R (sølv)
- 1998 Kawasaki ZX6-R (Full Akra med dysekit)(grønn)
- 2004 Suzuki GSXR-1000 (blå/hvit)
- 2003 Suzuki SV1000-S (sølv)
- 2006 Suzuki GSXR-600 (blå/hvit/svart)
- 2012 Suzuki SFV650 Gladius (svart)
- 2007 Yamaha FZ6-S (sølv/svart)
en eldre r6 er ganske enkel å se om den er blitt bane kjørt,tror jeg har nevnt dette før men,se på styret om noen av skruene til styret er skrudd ut,da man skrur ut en av de to skruene så styret ikke brekker ved en feil landing,se på koblingene bak da rr folk har en tendens til å bare klippe ledningene til lysene bak, veldig lav kilometer på en eldre sykkel,rr kjørte r6er har ofte blitt skrudd av bak ramma på,generelt er det lett å se om skruer har vært åpnet eller ikke,styr unna skrudde r6er med fine kåper,de fleste sykkler som har blitt byggd opp fra vrak har hvite tusj tegn på seg fks på en luft boks (99 R6)eller på en bak ramme (01 R6) skrevet på seg.jeg er litt skeptisk generelt til eldre r6 pga sin populære fortid i racing og veldig mange av dem er blitt brukt til det eller så har timmy fra sogn og fjodane som har nettop fått tung lappen å gått fra 125cc til 599 hatt dem,vær nøye og spør og grav,man får mye sykkel for 70k i dag,ville nok i den pris klassen klint på et par høvdinger å kjøpt en gsxr750,har hatt R1 og kan si mot gixxman om at 750 er litt tamt,det er ikke tifellet,skal kjøpe ny sykkel til neste år,venter å se zx6r,blir det 599cc kjøper jeg en gixx 750 nyyydlig sykkel,er selv yamaha mann men bøyer meg for 750`Sitat fra Fast bikes gsxr750 is the best 600 ever made.
2001 vRak6