50cc løp?
- jimmybr
- MC: Suzuki SMX 07/2002 mod.
48mm Barikit 18-20hk trimsylinder, + trimtopp
21mm delorto gasser med 89 dyse,
Hebo smallcap powerfilter,
stylepro vakumboks,
15/50 dreving,
E-Tec effektanlegg,
+ en god del styling. - Location: Verdens ende!
50cc løp?
hei. Finnes det nå sånne baneløp for 50cc sykler?
Kanskje du finner noe her: http://www.mopedportalen.com
Har sett flere sånne videoer der 50cc kjører løp, både crossere og racing. Jeg så noe på http://www.hebo.dk for en stund siden, der var det scooter løp 

- BMW E39 M-tech
- VW polo`97 1.6 [For kjedelig]
- Derbi GPR`05. Blodtrimma Jævel [Solgt]
- Pocketbike 80cc [Død]
- RaceSmurfa
hei 
på lørdagen... tror det var lørdag hehe, da var jeg på moped dragrace på Langhus, ved Oslo. oppe i regnbuenindustriområde. Var ganske så artig å se på...der kjørte det både vanlig moped og div trimma mopeds ...
skal se om jeg finner en link eller noe om det..men lover ikke noe.
syns det var litt artig siden jeg selv driver med dragrace på motorsykkel... eller skal begynne å drive med, skal ta lisensen til våren men har kjørt 402m ved et par annledninger. mopedene kjørte forresten 100m bane hehe

på lørdagen... tror det var lørdag hehe, da var jeg på moped dragrace på Langhus, ved Oslo. oppe i regnbuenindustriområde. Var ganske så artig å se på...der kjørte det både vanlig moped og div trimma mopeds ...
skal se om jeg finner en link eller noe om det..men lover ikke noe.
syns det var litt artig siden jeg selv driver med dragrace på motorsykkel... eller skal begynne å drive med, skal ta lisensen til våren men har kjørt 402m ved et par annledninger. mopedene kjørte forresten 100m bane hehe
det er ubegrenset volum, men blokka skal stamme fra moped.Er det begrensning på 50cc, eller kan jeg komme med R- mopeden min med 75cc kit og "leke litt" ?
En gutt på hjemmetrimmet moped har nok ikke så mye i dette selskapet å gjøre, annet enn å bli grundig frakjørt.
Flere av mopedene går på nitro, og de blir trimmet og kjørt av folk som kjører dragracing.
Funker det og komme med pocketbiken min da?
97 Suzuki Bandit 600 streetfighter, 98 Honda CBR 600 F, 02 Yamaha YZF R1