Er det virkelig mulig !
-
- MC: HD FLSTCI Softail Heritage Classic
- Speedy Gonzales
- MC: Z1000 08
Er nok fordi jeg vet hvem som er selgeren.Gixxerman wrote: SeriøstHvordan vet du det ? Det holder ikke at du bare har sett en gul sportsykkel. Den må ha sett akkurat ut som den jeg skulle kjøpe.
Jeg kan muligens prøve å skaffe bilder av sykkelen til helgen, hvis det er ønskelig.
Uansett så vil jeg tro du får en bedre sykkel med den du nå har valgt.
Mr. Brede er vel ikke kjent for å være lett på gassen

1992/97 Honda CBR600F
1984 VF500F
1986 VF500F
1984 VF500F
1986 VF500F
- Speedy Gonzales
- MC: Z1000 08
Om dette er tilfellet, så oppfordrer jeg gixxer til å anmelde, om ikke annet for å skape litt bry for denne fyren, det er for dumt å drive på sånn.rekorden wrote:Er nok fordi jeg vet hvem som er selgeren.Gixxerman wrote: SeriøstHvordan vet du det ? Det holder ikke at du bare har sett en gul sportsykkel. Den må ha sett akkurat ut som den jeg skulle kjøpe.
Jeg kan muligens prøve å skaffe bilder av sykkelen til helgen, hvis det er ønskelig.
Uansett så vil jeg tro du får en bedre sykkel med den du nå har valgt.
Mr. Brede er vel ikke kjent for å være lett på gassen
AtW
http://www.autodb.no/cgi-bin/mc/detail.pl?nr=1213891
OI ! Er den ikke vrak allikevel. IDIOT !
Ikke kjøp sykkel av denne mannen

Ikke kjøp sykkel av denne mannen

-
Anmeld sier nå jeg. Sånn oppførsel er for dumt.Gixxerman wrote:http://www.autodb.no/cgi-bin/mc/detail.pl?nr=1213891
Ikke kjøp sykkel av denne mannen![]()
![]()
AtW
-
- MC: HD FLSTCI Softail Heritage Classic
Hva skal man anmelde?
Mye som er dumt, men ikke nødvendigvis straffbart. Om det foreligger et kontraktsbrudd her, så er det i beste fall et privatrettslig forhold.
Det går en tråd her om hvordan man skal snyte staten for avgifter ved å benytte seg av enten falske fakturaer/summer eller få ting tilsendt som "gave". DET er straffbart, men ingen har nevnt ordet anmeldelse i den sammenhengen.

Mye som er dumt, men ikke nødvendigvis straffbart. Om det foreligger et kontraktsbrudd her, så er det i beste fall et privatrettslig forhold.
Det går en tråd her om hvordan man skal snyte staten for avgifter ved å benytte seg av enten falske fakturaer/summer eller få ting tilsendt som "gave". DET er straffbart, men ingen har nevnt ordet anmeldelse i den sammenhengen.

Hva er egentlig greia her?
Du hadde avtalt å kjøpe sykkelen av fyren og så sier han den er vrak, ok, men hvorfor?
Ville han ikke selge sykkelen likevel og syns han måtte finne på en grunn til at den ikke kunne selges? Hadde det ikke holdt med: "Du, faen, jeg har ombestemt meg" ?
Stolte han ikke på deg som kjøper (ikke få penger etc)?
Andre grunner?
Sesongen er over og nå skal den selges for andre gang.
Send han linken til denne tråden og kanskje han kan forklare det her.
Å politianmelde en fyr for å ikke selge en sykkel går ikke. Heller ikke for å juge.
(Er det et viktig poeng i historien jeg har gått glipp av?)
Du hadde avtalt å kjøpe sykkelen av fyren og så sier han den er vrak, ok, men hvorfor?
Ville han ikke selge sykkelen likevel og syns han måtte finne på en grunn til at den ikke kunne selges? Hadde det ikke holdt med: "Du, faen, jeg har ombestemt meg" ?
Stolte han ikke på deg som kjøper (ikke få penger etc)?
Andre grunner?
Sesongen er over og nå skal den selges for andre gang.
Send han linken til denne tråden og kanskje han kan forklare det her.
Å politianmelde en fyr for å ikke selge en sykkel går ikke. Heller ikke for å juge.
(Er det et viktig poeng i historien jeg har gått glipp av?)