Høye lys
Ja. Svar godt nok eller? 
Se bak på lyktene, så finner du nok noen skruer som er relativt lett å komme til.
Jeg kjører selv med en tanke høye lys i stedet for å kjøre med fjernlys hele dagen som andre gjør. Dette tror jeg virker utrolig bra. Ser at linja ligger tilnærmet i sladrespeilhøyde når jeg er i tuneller. Bittelitt ekstra gass så når lyset speilet og bilen flytter seg

Se bak på lyktene, så finner du nok noen skruer som er relativt lett å komme til.
Jeg kjører selv med en tanke høye lys i stedet for å kjøre med fjernlys hele dagen som andre gjør. Dette tror jeg virker utrolig bra. Ser at linja ligger tilnærmet i sladrespeilhøyde når jeg er i tuneller. Bittelitt ekstra gass så når lyset speilet og bilen flytter seg

Hehe! Jeg kaller det "aktiv opplæring" i trafikken. Folk må lære seg å oppføre seg der som ellers her i livet. Kan ikke nekte på at nordmenn er notoriske til å "campe" i venstrefila, og da er det lov å be dem pent om å flytte seg. Jeg har ikke kastet snus på noen for å hindre meg, men når noen i sin sløvhet har utsatt meg for fare har de fått seg en liten lærepenge. Skulle jaggu bare mangle. 1 av 5 med førerkort i dag skulle aldri hatt det...