Posør
er ikke sikkert de passer nei, men var ute og sammenlignet nå og da virkrer det som om de er veldig like i innfesting, men 00 mod her et lufte hull ekstra. har sett en 98 med med undertail eksos men om han hedde laget dette selv eller kjøpt det vet jeg ikke, men alt er mulig vis du står på litt. og heise en r1 bak er det siste jeg ville gjort, r1`n er nervøs nok som den er synes jeg. du kommer nok til og slite litt med vobbel.torstebo wrote:Hei Stiann.
Takk for tilbudet om kåpe. Jeg har forhørt meg på Pitstopmcimport. Han sier at 00-01 modell deksler ikke passer til 98-99. Eller stemmer ikke dette? Er du ogå kjent med om det er mulig å få satt på undertail exhaust (undertray med doble potter) på en 99-modell? Jeg finner kun dette til nyere modelleOg til slutt da. Jeg har bestilt tail risers (2.5 cm heving av baken) Kjent med noen som har testet dette? Hvordan blir det å kjøre i svinger da? Ble mange temaer her nå, men men..
Torstein
gsxr 750 street figther yamaha yzf r1
tror ikke det holder med styredemper heller jeg, kommer til og logre veldig med rompa og vil jeg tro. men over til underdelen på kåpen. er nesten helt sikker på dette passer, har en 00 underdel liggende og denne er veldig lik i festene som 98mod. skal se om jeg rekker og teste ut dette i helgen, men er 99% sikker på at det gårKeihin wrote:2000 kåpa er "helt ny". Du kan bytte, men da må du bytte alt, inkl. lykter. Dette er gjort på min. Kan ikke innbille meg at underdelen går om hverandre, uten at jeg har testet =)
Løfte rompa? Hehe, ja, good luck. Bestill styredemper i det minste hvis du ikke har det
gsxr 750 street figther yamaha yzf r1
Vel, har nå ordnet en lakkerer som skal fikse underkåpe deksler samt rear og front hugger i matt sort farge i første omgang. Får se om jeg vil ha mer av sykkelen sort etter hvert. Skal bestille wolf undertail pipes (carbon fiber) og vil derfor heve sykkelen med tail raisers (25mm). Har allerede styredemper. Dette med at den blir nervøs får så være. Jeg kjører ikke så hardt at jeg tror jeg merker så mye til det. Akkurat nå er jeg på jakt etter klistremerker til underkåpe dekslene og front hugger siden jeg skal lakkere disse. Kan man bestille disse klistremerkene orginalt ? (TO ulike yamaha klistremerker samt et klistremerke med Delta Box II eller hva det står).
TOrstein
TOrstein