Godt å høre det selskapet der virker for noen da. Her i huset går de bare under navnet Gjenstridigetorstebo wrote:Jeg må bare kommentere Gjensidige Forsikring uten å utøve noen reklame. Min Thunderace ble stjålet i juli. Fikk først listepris tilbake + omreg avgift minus egenandel på 4000. Det var jeg rimelig fornøyd med. Ga 1000 under listepris når jeg kjøpte den. Jeg nevnte at jeg hadde handlet både hugger, en-sete, undertray + lakkering etterpå, tail raisers og blinklys. Tror dere ikke jeg fikk alle pengene som jeg hadde betalt for dette tilbake![]()
![]()
Nesten så det lønner seg
Nå har jeg både innbo og MC-forsikring hos Gjensidige, men jeg er også rimelig fornøyd etter at min mountainbike ble stjålet her i sommer. Ga 1600 for den brukt (ganske bra sykkel, dog litt gammel, aluramme, XT-gir etc), og fikk tilbud om en ny Hard Rocx-sykkel med listepris på 7 laken. Jeg betalte 3000 av egen lomme, resten dekte Gjensidige, de har tom. en fin webshop man får rabatter i når man kjøper erstatninger.torstebo wrote:Jeg må bare kommentere Gjensidige Forsikring uten å utøve noen reklame. Min Thunderace ble stjålet i juli. Fikk først listepris tilbake + omreg avgift minus egenandel på 4000. Det var jeg rimelig fornøyd med. Ga 1000 under listepris når jeg kjøpte den. Jeg nevnte at jeg hadde handlet både hugger, en-sete, undertray + lakkering etterpå, tail raisers og blinklys. Tror dere ikke jeg fikk alle pengene som jeg hadde betalt for dette tilbake![]()
![]()
Nesten så det lønner seg