Jeg er forferdelig interresert i men har ennå ikke lappen. Tenkte å ta den til våren. Nu er jeg 30 og syntes det var på tide.
Men er der nogen der kan give en rask opplæring i at kjøre mc i løbet av høsten, så jeg har mulighet for å prøve en sykkel før jeg kjøper den? Det er kansje litt ulovlig, men men.... Jeg bor i Kr.sand.
Jeg spekulere også på om det kan betale seg å importere MC fra tyskland, sverige eller england. Er der nogen der ved noget om import?
Jeg ville tatt turen til en som driver med mc opplæring! Få deg en dobbeltime på bane. Der vil du lære deg litt å håndtere sykkelen! Men å gjøre noe slikt bare for å "få prøve" sykkelen før du kjøper den vil jeg ikke anbefale!
Da ville jeg heller ventet til du har fått lappen!
Mvh
-Shaft-
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------ 2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------ Instagram YouTube MyRoute-app
Hva med å dra nedover med en kompis som du stoler på som har lappen? Han kan prøvekjøre og finne ut om sykkelen er bra, evt ta deg med på en tur på sykkelen? Er vel iallefall bedre enn ingenting..
De som skal selge sykkelen vil neppe la deg få prøve den når ikke du har lappen, siden de må gå ut fra at du ikke er spesielt god til å kjøre. I tillegg gjelder ikke forsikringen, slik at det kan bli mange ganger så store problemer for både selgeren og deg hvis det går galt, og ikke er det lov heller.
Det beste er vel å bestille noen kjøretimer fra en trafikkskole, blir mye morsomere når du vet hva du holder på med og har en som har litt peiling ved siden av ^^,