Fikk en sint mail i dag:
Fikk en sint mail i dag:
vært ute på en kjøretur i dag og hilst på flere "bekjente". både fra forumet her og noen fra bike.no. kom så hjem og setter på maskinen der det popper opp : You got mail! fra en ukjent person har jeg da fått 4 mail, alle rundt samme tidspunkt. der står det:
""Hva faan tror du at du er? snakker på mc forumet som at du er ekstremt flink med klær og div og at du aldri kjører uten beskyttelse!!! jeg blei så kvalm når jeg så du kom der uten beskyttelse at jeg ikke engang gadd å hilse på deg. Du bør faan ikke hilse på meg neste gang du ser meg på grava engang!!!""
til mitt forsvar vil jeg si: jeg har altid på fullt utstyr, hadde du sett nøyere etter så hadde du sett jeg var litt "bola", pga at det ikke var så varmt i dag kjører jeg med genser utenpå skinnjakke!! så ikke prøv deg!!
og jeg hadde da Gore.tex bokse!!!
Gidder ikke legge ut navnet på den person her.. men bare sånn i fall om flere ser meg: ja, jeg har skinnjakke under... + ryggskinne...
""Hva faan tror du at du er? snakker på mc forumet som at du er ekstremt flink med klær og div og at du aldri kjører uten beskyttelse!!! jeg blei så kvalm når jeg så du kom der uten beskyttelse at jeg ikke engang gadd å hilse på deg. Du bør faan ikke hilse på meg neste gang du ser meg på grava engang!!!""
til mitt forsvar vil jeg si: jeg har altid på fullt utstyr, hadde du sett nøyere etter så hadde du sett jeg var litt "bola", pga at det ikke var så varmt i dag kjører jeg med genser utenpå skinnjakke!! så ikke prøv deg!!
og jeg hadde da Gore.tex bokse!!!
Gidder ikke legge ut navnet på den person her.. men bare sånn i fall om flere ser meg: ja, jeg har skinnjakke under... + ryggskinne...
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!
Streetracing is not a crime!!!
-
Dette var ikke bra, men bra at du ikke legger ut navnet her. Får håpe det ikke fortsetter, og ikke vet jeg hva som har fått vedkommende til å reagere på en slik måte, men men.
Om vedkommende leser dette, så vær vennlig og ikke svare da det mest sannsynlig blir unødvendig spetakkel her inne.
Får håpe du ikke tar dette altfor personlig RH og at du kan la det fare forbi.
Sist men ikke minst, nei jeg vet ikke hvem vedkommende er, og har ei heller lyst til å vite det.
Om vedkommende leser dette, så vær vennlig og ikke svare da det mest sannsynlig blir unødvendig spetakkel her inne.
Får håpe du ikke tar dette altfor personlig RH og at du kan la det fare forbi.
Sist men ikke minst, nei jeg vet ikke hvem vedkommende er, og har ei heller lyst til å vite det.
neida.. tar ikke sånnt personlig.. men folk bør skjønne litt mere enn å bare sende en dritt mail med en gang dem kommer hjem. til vanlig er jeg liten og spinkel.. men brått i dag stooooore muskler? neppe...
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!
Hva i halle dager?
Skulle nesten fått ei forklaring på dette!
Du skal være bra trygg på at jeg hadde hilst ekstra godt neste gang jer var på grava!
Skulle nesten fått ei forklaring på dette!
Du skal være bra trygg på at jeg hadde hilst ekstra godt neste gang jer var på grava!
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
Instagram
YouTube
MyRoute-app
Please be patient, I will get to you shortly
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
YouTube