Fikk en sint mail i dag:

Her kan du diskutere akkurat hva du vil, det trenger ikke være MC-relatert.
RH racing
MC: Ninja - Troublemaker

Fikk en sint mail i dag:

Post by RH racing »

vært ute på en kjøretur i dag og hilst på flere "bekjente". både fra forumet her og noen fra bike.no. kom så hjem og setter på maskinen der det popper opp : You got mail! fra en ukjent person har jeg da fått 4 mail, alle rundt samme tidspunkt. der står det:

""Hva faan tror du at du er? snakker på mc forumet som at du er ekstremt flink med klær og div og at du aldri kjører uten beskyttelse!!! jeg blei så kvalm når jeg så du kom der uten beskyttelse at jeg ikke engang gadd å hilse på deg. Du bør faan ikke hilse på meg neste gang du ser meg på grava engang!!!""

til mitt forsvar vil jeg si: jeg har altid på fullt utstyr, hadde du sett nøyere etter så hadde du sett jeg var litt "bola", pga at det ikke var så varmt i dag kjører jeg med genser utenpå skinnjakke!! så ikke prøv deg!!
og jeg hadde da Gore.tex bokse!!!

Gidder ikke legge ut navnet på den person her.. men bare sånn i fall om flere ser meg: ja, jeg har skinnjakke under... + ryggskinne...
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Streetracing is not a crime!!!
Den Røde Fare

Post by Den Røde Fare »

eeeh.... :roll:
-86 ugjenkjennelig Sportster
-07 grell XL883R
Eike_Oak

Post by Eike_Oak »

Nesten så jeg tror at hele greien er ironisk ment
- Skyt her -
RH racing

Post by RH racing »

en skulle nesten tro det.. men har da fått 4 mailer.. så.. vet ikke jeg.. men han skal nok få høre det neste gang jeg treffer han :D
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Gixxerman

Post by Gixxerman »

Dette var ikke bra, men bra at du ikke legger ut navnet her. Får håpe det ikke fortsetter, og ikke vet jeg hva som har fått vedkommende til å reagere på en slik måte, men men.
Om vedkommende leser dette, så vær vennlig og ikke svare da det mest sannsynlig blir unødvendig spetakkel her inne.

Får håpe du ikke tar dette altfor personlig RH og at du kan la det fare forbi.

Sist men ikke minst, nei jeg vet ikke hvem vedkommende er, og har ei heller lyst til å vite det.
RH racing

Post by RH racing »

neida.. tar ikke sånnt personlig.. men folk bør skjønne litt mere enn å bare sende en dritt mail med en gang dem kommer hjem. til vanlig er jeg liten og spinkel.. men brått i dag stooooore muskler? neppe...

sorrow

Post by sorrow »

:shock:
CBR 900 RR 2001 Silver
Einar

Post by Einar »

:?: :shock:
Du trenger bare 1
tshansen
MC: KTM 790 Adventure R 2019

Post by tshansen »

Hva i halle dager?

Skulle nesten fått ei forklaring på dette!
Du skal være bra trygg på at jeg hadde hilst ekstra godt neste gang jer var på grava!
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
RH racing

Post by RH racing »

8) ja ja ...

Kosh

Post by Kosh »

Merkelige greier. Kanskje han var full? Fascinerende at han klarer å være langsint nok for noe sånt til å sende epost da han kom hjem.
V4 fun
RH racing

Post by RH racing »

møtte han på grava i dag.. gjett hva:?? han stakk da jeg kom.. lol ;)

Gixxerman

Post by Gixxerman »

Jaja, mine bremseskiver har rust på seg, så meg var det hvertfall ikke. Vel vel, merkelig kar da :)
RH racing

Post by RH racing »

kan si det sånn at dette er en person som er godt og 45 år ;) så nei Gixxer.. er nok ikke deg ;) ikke så ofte jeg treffer deg når jeg er ute å kjører..

Gixxerman

Post by Gixxerman »

Ikke så rart når sykkern har stått utafor her i noen uker nå :cry:
Post Reply