07 R1 pics

Prat om tung MC.
Keihin

Post by Keihin »

Ingen kommentar...

Image
Image
Image
99 R1TIC
03 Audi RS6
Image
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Har du forresten lest om det nye funnelsystemet på R1 da ? :) Om du går på samme side du fant de bildene der, og så på innovations, så holder du musa over feltet ved tanken. Syntes det var litt interessant, men hvor bra det funker får vi jo se på.

http://www.yamaha-motor.com/sport/produ ... ation.aspx
Keihin

Post by Keihin »

Ja, er jo mye nytt inni denne sykkelen ser jeg. Får håpe overgangen fra 20 til 16 ventiler etc. gjør at de finner tilbake til tidligere bragder innen "grunt" i mellomregisteret. Er litt tragisk at en lettere tunet 99 R1 har nesten 20hk mer i mellomregisteret enn 2005 modellen.
99 R1TIC
03 Audi RS6
Image
Desmo
MC: Ducati Monster S4RS
Triumph Scrambler 900

Post by Desmo »

Variabel lengde på innsug er da ikke noe nytt. Det har vært på biler i flere år. Så det burde da "fungere". :wink:
"We have met the enemy and he is us!"
-Pogo
;)
Keihin

Post by Keihin »

Desmo wrote:Variabel lengde på innsug er da ikke noe nytt. Det har vært på biler i flere år. Så det burde da "fungere". :wink:
Du sa ikke tilfeldigvis det samme når de kom med EFI på R sykler også? ;)
99 R1TIC
03 Audi RS6
Image
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Selvsagt "burde" det fungere, men det er jo opptil enhver "innovatør" og lage det systemet helst uten barnesykdommer. Har jo selv funnet ut det med vaiern til ene spjeldet på min sykkel, som også burde funke, men det er jo en kjent feil at vaiern her ryker f.eks.
Desmo
MC: Ducati Monster S4RS
Triumph Scrambler 900

Post by Desmo »

Keihin wrote:
Desmo wrote:Variabel lengde på innsug er da ikke noe nytt. Det har vært på biler i flere år. Så det burde da "fungere". :wink:
Du sa ikke tilfeldigvis det samme når de kom med EFI på R sykler også? ;)
Nei,hvorfor skulle jeg det? :lol:
"We have met the enemy and he is us!"
-Pogo
;)
Post Reply