Inunf
Har dessverre ikke mye erfaring fra RS 250, men har skrudd en god del totakter før, som så mange andre her inne på portalen. Du sa du fjerna plomba i innsuget, dysa du da opp eller er det unødvendig på RS250 ? De fleste totaktere er jo ganske sensitive for effektforbedring med mindre blanding blir justert.
Og en annen ting, så på bildet av det skjærte stempelet ditt at en bit hadde knukket av på toppen, har du sjekka veivhuset nøye for denne biten eventuelt andre biter?
Har veldig lyst på RS 250 selv, i og med at jeg er veldig glad i totaktere generelt sett, og jeg synes RS125 er utrolig god å kjøre. Synes ikke du skal gi opp nå, ta heller å fiks den skikkelig, så skal du se at det holder. Er veldig interessert i å vite effektforskjellen på orginalanlegg kontra f.eks Arrow effektanlegg.
Lykke til!
Og en annen ting, så på bildet av det skjærte stempelet ditt at en bit hadde knukket av på toppen, har du sjekka veivhuset nøye for denne biten eventuelt andre biter?
Har veldig lyst på RS 250 selv, i og med at jeg er veldig glad i totaktere generelt sett, og jeg synes RS125 er utrolig god å kjøre. Synes ikke du skal gi opp nå, ta heller å fiks den skikkelig, så skal du se at det holder. Er veldig interessert i å vite effektforskjellen på orginalanlegg kontra f.eks Arrow effektanlegg.
Lykke til!
På jakt etter mellomklasse!
x:
2x MHRX
Derbi SM.
Alle 3 dødelig blodtrimma..
x:
2x MHRX
Derbi SM.
Alle 3 dødelig blodtrimma..
Nei, sykkelen skal vekk. Banna bein. Jeg dyset ikke opp, nei. Det skal ikke være nødvendig da det er en skive som gjør innsuget trangere. Har ingenting med blandingsforholdet luft/bensin å gjøre. Biten av stempelet gikk ut gjennom potta. Problemet er ikke at den er luguber (for det er den), problemet er at hvis noe blir ødelagt så sitter du i saksa. Delene er SVINDYRE og tydeligvis vanskelige å oppdrive. Selv for importøren. Nei, jeg har ikke fått noe enda
. Morro sykkel, for all del, men den har bare gått ca 100 mil siden jeg kjøpte den i mai, og det er ikke en eneste gang at ALT har virket samtidig.. For noen som liker å kjøre mc så godt som meg så er ikke de bra nok. Så; hva med denne?

Ble ferdig på torsdag. Kjørte litt både i dag og i går. Kjempemorro, men innkjøring er KJEDELIG. Er veldig usikker på hva jeg skal gjøre med den, er ganske fornøyd nå som den går. Men jeg la i allefall ut denne på autodb. Så får vi se.
På lørdag kjøpte jeg meg et bur til å trøste meg med nå i vintermånedene: En Toyota MR2 2,0 GTI -91 model. Trenger litt omsorg men ellers en ganske pen bil. Skinnseter og mobiltelefon
. Ellers er apriliaen parkert for i år. Totalt ble det vel kjørt så vidt over 100 mil denne sesongen. Morro det lille den gikk 

- supermons
- Administrator
- MC: Suzuki GSX750
Grattis med bil, er det den gamle firkanta eller litt nyere?inunf wrote:På lørdag kjøpte jeg meg et bur til å trøste meg med nå i vintermånedene: En Toyota MR2 2,0 GTI -91 model. Trenger litt omsorg men ellers en ganske pen bil. Skinnseter og mobiltelefon. Ellers er apriliaen parkert for i år. Totalt ble det vel kjørt så vidt over 100 mil denne sesongen. Morro det lille den gikk
Fnys!!!!Desmo wrote:Her et gratis web-album. http://photobucket.com/
Ikke bruk photobucket

http://www.imageshack.us/er helt klart mye bedre. Du slipper å registrere deg. de holder bilda lagret mye mye lengre og det er rett og slett mye enklere

Mvh
-Shaft-
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
Instagram
YouTube
MyRoute-app
YouTube
MyRoute-app
Er det tidsbegrensing på bildelagring hos Photobucket? Jeg har da brukt dem i 1 1/2 år, og ingenting har blitt sletta ennå. Men det tar utrolig lang tid å øaste ned bilder dit syns jeg.
1980 Kawasaki Z650SR "Gamle Blå" (I deler for øyeblikket)
2015 Kawasaki KLX250S
2023 Citroen e-C4
2004 Suzuki Liana 4WD
1987 Citroen 2CV Dolly
2015 Kawasaki KLX250S
2023 Citroen e-C4
2004 Suzuki Liana 4WD
1987 Citroen 2CV Dolly
- Alas
- MC: 08 Suzuki DR-Z 400 SM, Yoshi fullanlegg, KN filter og oppdyset.
Det er jo bare å lage en "hjemmeside" på http://www.home.no. Litt arbeid er det jo, men det funker ganske bra.
Har aldri forsøkt noen av de andre sidene da men.
Mvh
Har aldri forsøkt noen av de andre sidene da men.
Mvh
Imageshack var ikke min venn. Prøver på nytt i morgen eller i helgen. Har religionsprøve i morgen 
EDIT:
autodb var min venn. Der ligger det iallefall noen bilder.

EDIT:
autodb var min venn. Der ligger det iallefall noen bilder.
Jepp, jeg har slete fælt med at de sletter bilda bare etter noen dager!Jalmar wrote:Er det tidsbegrensing på bildelagring hos Photobucket? Jeg har da brukt dem i 1 1/2 år, og ingenting har blitt sletta ennå. Men det tar utrolig lang tid å øaste ned bilder dit syns jeg.
Men slikt kan vel variere litt.
Du laster strengt talt bilder opp i deres database, noe som går utover upload speeden på linja di!
har du dårlig opp linje så kan dette ta litt tid. Eller det kan jo være stor pågang på serverne deres!
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Instagram
YouTube
MyRoute-app
YouTube