datoen er fredag den 13, klokka er 0700 og jeg henter en Porsche i oslo får så å ta med denne på jobben. denne har hatt problemer med strømmen. så når jeg legger i vei så stopper den pga strøm mangel. får start på denne igjen og på veien så passerer jeg der hvor jeg bor så jeg henter en boosterpack hjemme i fall om denne skal stoppe mere.. og det gjør den. på 6mil stopper denne 8 ganger langs E6. vel fremme på jobben så begynner jeg da å jobbe (med en annen bil).. har skiftet register rem + div på en porsche 928 dagen føre.. og er bare små ting igjen føre oppstart, bilen starter med en gang og den går pent og rolig påå tomgang. Vi står ved siden av bilen og skravler litt mens brått så slår flammene opp fra motorrommet.. bildene her taler vel om hva som skjedde:
Offeret:
Slagmarken:
men alt hell i hell så gikk det utrolig bra.. en bensinslange på bilen hadde sprukket og sprutet bensin i motor rommet, heldigvis var det kun bensin som brant, alt av ledninger og slanger holdt, utenom en vakum slange.. panseret var glodhett.. men ingen bobling i lakk eller noe.. puhh...