Når setter dere syklene i båsen?
i dag tror jeg det blei stopp for meg.. nå står den pent og veldig låst i garasjen.. da jeg kom inn i ei rundkjøring (påvinterbro) og jeg fikk skikkelig sleng på moppa, så sikkert kult ut for dem som så det.. men ikke så gøy å sitte oppå i ufrivilig sladd i 50km/t. så om jeg blir nødt for å kjøre grusomt pent pga glatte veier så kjører jeg heller bil med varmeapprat og musik 

kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!
Streetracing is not a crime!!!
Streetracing is not a crime!!!
-
Svaret ligger vel i navnet-Vinterbro??
6 grader imorges ifølge en temperaturmåler på min vei. Kaldere ble det når jeg kjørte utover til Åsane. Ganske grisekaldt!
Nå skal jeg sjekke værmeldingen for imorgen, evt dytte fôret i jakka igjen og finne frem vinterhanskene dersom meterologene sier opphold imorgen også...

6 grader imorges ifølge en temperaturmåler på min vei. Kaldere ble det når jeg kjørte utover til Åsane. Ganske grisekaldt!
Nå skal jeg sjekke værmeldingen for imorgen, evt dytte fôret i jakka igjen og finne frem vinterhanskene dersom meterologene sier opphold imorgen også...
-86 ugjenkjennelig Sportster
-07 grell XL883R
-07 grell XL883R
Stemmer det, var 6 da jeg kjørte på jobb idag. (Bor i fanaområdet) men 1,4 da jeg kjørte på jobb igår. Får se om jeg finner vinterhanskene i morra. Må også få lagt foret på plass.Den Røde Fare wrote:Svaret ligger vel i navnet-Vinterbro??![]()
Mvh
Kristian
----------
Nå: '10 BMW F800ST
Før:
'01 Ka? Hva sa de? GPZ
'01 Yamaha XJ900 Diversion
'00 Honda NT 650 Deauville
Kristian
----------
Nå: '10 BMW F800ST
Før:
'01 Ka? Hva sa de? GPZ
'01 Yamaha XJ900 Diversion
'00 Honda NT 650 Deauville
-
Idag var det 7 grader på Puddefjordsbroen, men bare to grader og rim på gresset i Åsane (Haukås)....Etter fløifjellstunnellen hadde jeg veldig lyst til å stoppe og flakse med armene, men det glemte jeg helt når jeg så at noen hadde kjørt ned Autopass-systemet
Og for ikke å snakke om når sykkelen kubbet noen hundre meter fra nærmeste bensinstasjon, den ikke ville fyre på reservetanken og det var bare å begynne å dytte. Da var jeg god og varm etterpå jah

Og for ikke å snakke om når sykkelen kubbet noen hundre meter fra nærmeste bensinstasjon, den ikke ville fyre på reservetanken og det var bare å begynne å dytte. Da var jeg god og varm etterpå jah

-07 grell XL883R
-07 grell XL883R
Slanger eller filter som har tetnet seg til kanskje ? Husker gamle DR650'n stoppa plutselig på motorveien en gang. Den begynte å hoste, og jeg skrudde over til reserve, men den stoppa uansett. Brutter kom å hjalp meg og ba meg ta av tanklokket og legge kjeften over. Blås alt du er kar om sa han. Merket at det skjedde saker og ting nedi der en plass. Satte på lokket, og prøvde å kicke igang. Joa, den fyra den. 

-
Min er lei på reserven pga vann i bensinen (lekker inn vann når det regner), pluss rusk og rask som har flasset av innvendig i tanken. Med kondensfjerner blir den litt greiere å ha med å gjøre, men rusk som ligger og skvalper i bensinrestene, er det ikke like lett å gjøre noe med.
Gubben kjøpte ny kran på sin, som ikke var grei på reserve. Nå er den blitt snill
Gubben kjøpte ny kran på sin, som ikke var grei på reserve. Nå er den blitt snill

-07 grell XL883R
-07 grell XL883R
og da ser det ut som om det går fort mot slutten av sesongen for meg også.
Langtidsvarsel for Oslo
Gjelder fra 17.10.2006
Gjelder til 23.10.2006
Vind og vær
Tirsdag og onsdag skiftende, senere nordaustlig bris. Opphold, tirsdag til dels pent vær. Etter hvert kjøligere. Torsdag nordaustlig bris. Regn, i høyden snø. Uendret eller litt lavere temperatur. Fra fredag vind omkring aust. Regn av og til, kan hende snø i høyden. Uendret eller litt stigende temperatur.

- Desmo-Dude
- MC: Kawasaki ZX-6R 2005
x Ducati 916 SPS 1998 mod.Prod.nr:721