Hvilken sykkel skal jeg velge; NSR, CBR eller Aprilia?
Sant, må si jeg reagerte litt på det, men RS250 har kick, samme med RGV250, så hvorfor ikke NSRKriz wrote:Er jo ikke norsk side da... mito og rs har 34 hp der.. er jo fulleffektere.. og alle kan vel gjøre en feil altså det med kickstarterenDoffen wrote:rene fakta my ass. Nsr med 26 hk og kickstarter...

Kraft og fart! Har sett på Derbi GPR125.....Er den no bra tro?Kriz wrote:Dette er jo opp til deg... hva liker du kraft og fart eller komfort og billig i drift.. og nsr er mellom mannen her som har litt av alt... men cbr er jo ikke en ordentlig racing sykkel, er veldig stygg også går den dårlig men øknomisk er den, sikkert god og sitte på også. en aprilia har kraft, akselerasjon og utsende går også bedre i svinger osv...
Bestod oppkjøring 18 juni - 2007!
Honda XR 125
Honda XR 125
-
er 34hk fra italiaÆ'ndalitten wrote:Må bare si at RS IKKE yter 34hk bare ved å fjerne plomber!
Jeg synes det blir litt feil å sammenlikne enn fulleffektssykkel med en lovlig* sykkel.
*Lovlig å kjøre på veien som lett-MC
Derbi GPR 125 er helt ny så det nok ikke mange som kan si hvordan den er å kjøre og sånn, men den er tøff den.
Du bør ha litt peiling for å kjøpe mito. Jævli rå sykkel, men den er litt skjør. Plugger og mye annet småting som mito har småtrøbbel med. Ikke at det er noe videre stress hvis du er litt skilla, men nsr kan du bare kjøpe å kjøre. Ny nsr vil si null trøbbel (med mindre du skrur den i hjel)mito2001 wrote:med mindre du har stinn av penger å kjøper en mito/ eller turbo til cbr'n
G of the week
Veeel, det er for å være helt ærlig ikke så mange nye NSR'er igjenDoffen wrote:Du bør ha litt peiling for å kjøpe mito. Jævli rå sykkel, men den er litt skjør. Plugger og mye annet småting som mito har småtrøbbel med. Ikke at det er noe videre stress hvis du er litt skilla, men nsr kan du bare kjøpe å kjøre. Ny nsr vil si null trøbbel (med mindre du skrur den i hjel)mito2001 wrote:med mindre du har stinn av penger å kjøper en mito/ eller turbo til cbr'n

Honda er og forblir kvalitet (må snakke av andres mening, for lille jenta mi var dårlig behandlet av forrige mann

Lykke til!

-
- MC: Ducati 748 Bip 2002 modell Troy Bayliss
saklig og godt svart, du har aldri vært borti en mito tenker jeg, bare hørt en som har hørt en som har hørt 2 stk som oppi kopervik som er så dårlige pga begge 2 skjærte seg på likt, heheDoffen wrote:Du bør ha litt peiling for å kjøpe mito. Jævli rå sykkel, men den er litt skjør. Plugger og mye annet småting som mito har småtrøbbel med. Ikke at det er noe videre stress hvis du er litt skilla, men nsr kan du bare kjøpe å kjøre. Ny nsr vil si null trøbbel (med mindre du skrur den i hjel)mito2001 wrote:med mindre du har stinn av penger å kjøper en mito/ eller turbo til cbr'n

For å si det slik, Honda motoren har jeg hørt så godt som kun bra om, og jeg har til nå ikke hatt et eneste problem med motoren (og det må omtrent være det eneste jeg ikke har hatt et problem med etter mishandlingen
)... Etter at den var på service og pusset på brummer og mumler den som den skal gjøre 
Av to uavhengige selgere jeg var innom når jeg skulle kjøpe sykkel, hadde BEGGE hatt RS, og begge sa at hva enn jeg kjøpte, så måtte jeg ikke kjøpe den
Men jeg tror også RS er en slik sykkel som med den rett behandlingen er en kjempesykkel som også vil holde lenge

Av to uavhengige selgere jeg var innom når jeg skulle kjøpe sykkel, hadde BEGGE hatt RS, og begge sa at hva enn jeg kjøpte, så måtte jeg ikke kjøpe den

Men jeg tror også RS er en slik sykkel som med den rett behandlingen er en kjempesykkel som også vil holde lenge

-
Ser signaturen din, "derbi går 130 uten trim......"
Cagiva Mito - 121 km/t
Honda NSR - 124 km/t
Aprilia Rs - 129 km/t
Dette er toppfart målt på flata uten trim, farten avhenger nok litt fra sykkel til sykkel, hvilken stand den er i, hvor tung personen som kjører er, hvor mye du våger å presse den osv.
Men om du har litt nedoverbakke kan en orginal aprilia gå i 140....
Cagiva Mito - 121 km/t
Honda NSR - 124 km/t
Aprilia Rs - 129 km/t
Dette er toppfart målt på flata uten trim, farten avhenger nok litt fra sykkel til sykkel, hvilken stand den er i, hvor tung personen som kjører er, hvor mye du våger å presse den osv.
Vet om en som hadde den i 155 i nedoverbakke..MC-Martin wrote:Ser signaturen din, "derbi går 130 uten trim......"
Cagiva Mito - 121 km/t
Honda NSR - 124 km/t
Aprilia Rs - 129 km/t

2002 Aprilia RS 125 SBK
Snart: Råeste fargekombinasjon ever!!
1992 Citrion XM 2.0L
Snart Audi/Vw
Snart: Råeste fargekombinasjon ever!!

1992 Citrion XM 2.0L
Snart Audi/Vw
2 i venneflokken min hgar mito. En 97 modell (unskylt) og en 05. kan jo være fabrikasjonsfeil på 05'en, men hvis ikke er mito ganske skjør.Wright wrote:saklig og godt svart, du har aldri vært borti en mito tenker jeg, bare hørt en som har hørt en som har hørt 2 stk som oppi kopervik som er så dårlige pga begge 2 skjærte seg på likt, hehehvis du vil vite noe om motorer som er holdbare, så ring til honda, og spør dem om nsr motoren, da vil du nok få sjokk
G of the week