Når går sykkelen UT av båsen?
Når går sykkelen UT av båsen?
ett mot spm til den andre jeg har her:
når på året pleier du å ta ut sykkelen din?
når på året pleier du å ta ut sykkelen din?
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!
Streetracing is not a crime!!!
Streetracing is not a crime!!!
-
- MC: HD FLSTCI Softail Heritage Classic
Sjeldent senere enn 15. mars, og foreløpig har jeg den ene på veien. Kun parkert Sporty'n.
Last edited by Banditbiker on 23 Oct 2006 19:15, edited 1 time in total.
-
I år var det tørt og sol allerede i februar, og en del venner av oss tok ut syklene sine da. At det ikke var mer enn et par varmegrader når solen forsvant, var ikke såååå nøye.Heller ikke at vinteren oftest kommer SENT i Bergen. De maste fælt på at vi måtte trille ut fra stuen, men syklene var rett og slett ikke ferdig sammenskrudd igjen. Så vi satt hjemme i varmen, mens de prøvde å få varme i sine blåfrosne fingre, de ringte med klaprende tenner og prøvde å overbevise om at DETTE var saker!
Men vi fikk rett, de ble overrasket av snø, og den ble liggende...
Våre ble vel trillet ut en fyllesyk søndag i begynnelsen av april. Rundt påsketider har det pleid å skje.
Ang rart vært osv, det sluddet her på 16.mai for en del år siden. Husker det MEGET godt, for jeg putret rundt på min nyinnkjøpte første MC, en Savage den kvelden

Men vi fikk rett, de ble overrasket av snø, og den ble liggende...
Våre ble vel trillet ut en fyllesyk søndag i begynnelsen av april. Rundt påsketider har det pleid å skje.
Ang rart vært osv, det sluddet her på 16.mai for en del år siden. Husker det MEGET godt, for jeg putret rundt på min nyinnkjøpte første MC, en Savage den kvelden

-86 ugjenkjennelig Sportster
-07 grell XL883R
-07 grell XL883R
Kjør når det er bart, bar når det er kjørt.
Sykkelen står "vinterlagret" utendørs, så det er en smal sak å fryse ræva av seg midt på vinteren så lenge det er bart og tørt.
De fleste av oss norske mc-førere har alternativ (les bil) til mc om føret krangler. Akkurat det alternativet gjelder hele året for min del, så noen halvreligiøs "nei, det må bli påskeaften først ja"-læresetning gjelder ikke i mitt hus.
Sykkelen står "vinterlagret" utendørs, så det er en smal sak å fryse ræva av seg midt på vinteren så lenge det er bart og tørt.
De fleste av oss norske mc-førere har alternativ (les bil) til mc om føret krangler. Akkurat det alternativet gjelder hele året for min del, så noen halvreligiøs "nei, det må bli påskeaften først ja"-læresetning gjelder ikke i mitt hus.
Dette er en mye hyggeligere tråd enn den om å sette inn. Jeg pleier å ha som mål å få den ut før påske, men det har av forskjellige grunner (vanligvis snø/is) ikke skjedd til nå 
Kanskje neste år, påska er middels sein i år. I mens oppfordrer jeg alle til å fyre mest mulig med olje, så vi får opp CO2-nivået og tidligere vår.

Kanskje neste år, påska er middels sein i år. I mens oppfordrer jeg alle til å fyre mest mulig med olje, så vi får opp CO2-nivået og tidligere vår.
V4 fun
- Desmo
- MC: Ducati Monster S4RS
Triumph Scrambler 900 - Location: Lena
Her i huset har "Der Fyrer" jobbet jevnt og trutt siden 1960.Den er jo blitt litt opgradert i årenes løp,men fyringsolja blir da borte i tanken.Kosh wrote:Dette er en mye hyggeligere tråd enn den om å sette inn. Jeg pleier å ha som mål å få den ut før påske, men det har av forskjellige grunner (vanligvis snø/is) ikke skjedd til nå

"We have met the enemy and he is us!"
-Pogo

-Pogo