Humor
Er noe med leiligheten under meg, fordi det er boring i betongen derfra så og si hver dag. Skulle tro leiligheten så ut som en sveitserost snart
I tillegg er det party der hele uka lang, og selvom man sier ifra så husker de ikke det til neste gang. Det har bodd fire forskjellige under her, mens jeg har bodd her, og samtlige har vært a pain in the ass. Invandrerfamilien fyrte opp invandrertechno klokka 7 hver morgen. Veldig populært
Resten har spilt høy musikk til alle døgnets tider, og alle har hatt én ting til felles, altså borring. Jeg skjønner ikke hvor mange høl det er mulig å borre i én leilighet. Er helt sjukt hvor mye liv det er der nede

Resten har spilt høy musikk til alle døgnets tider, og alle har hatt én ting til felles, altså borring. Jeg skjønner ikke hvor mange høl det er mulig å borre i én leilighet. Er helt sjukt hvor mye liv det er der nede

- Jeanette
- Administrator
- MC: 12 Honda VFR
X: 07 Yamaha FZ6-S - Location: Oslo
Uff da, dette hørtes sykt slitsomt ut!!!Gixxerman wrote:Er noe med leiligheten under meg, fordi det er boring i betongen derfra så og si hver dag. Skulle tro leiligheten så ut som en sveitserost snartI tillegg er det party der hele uka lang, og selvom man sier ifra så husker de ikke det til neste gang. Det har bodd fire forskjellige under her, mens jeg har bodd her, og samtlige har vært a pain in the ass. Invandrerfamilien fyrte opp invandrertechno klokka 7 hver morgen. Veldig populært
![]()

- Lykkeliten
Det slår ikke naboen min.
Han er døv, står opp 23.00 og drar på jobb halv to om natta.
Han hører jo ikke at han bråker, og ikke hører han når jeg snakker til`n. Jeg skjønner jo heller ikke en dritt av hva han sier, bare rare lyder.
Så jeg var nå innom med et klagebrev, og to pakker med gummilister til å ha på dørene så det ikke smeller så fælt. Ble bedre da
Du får rappe sikringene til naboen gixxer, da blir det stille, husk å raske med deg reservesikringene...
Han er døv, står opp 23.00 og drar på jobb halv to om natta.
Han hører jo ikke at han bråker, og ikke hører han når jeg snakker til`n. Jeg skjønner jo heller ikke en dritt av hva han sier, bare rare lyder.
Så jeg var nå innom med et klagebrev, og to pakker med gummilister til å ha på dørene så det ikke smeller så fælt. Ble bedre da

Du får rappe sikringene til naboen gixxer, da blir det stille, husk å raske med deg reservesikringene...