GSXR 1000 K7

Prat om tung MC.
LemonDog
MC: 1998 Honda VFR 800, svart.

Post by LemonDog »

Jeg synes de pottene var ganske tøffe. Skiller seg litt ut fra de vanlige, kjedelige runde pottene.
tshansen
MC: KTM 790 Adventure R 2019

Post by tshansen »

LemonDog wrote:Jeg synes de pottene var ganske tøffe. Skiller seg litt ut fra de vanlige, kjedelige runde pottene.

:shock: :smt104
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
Instagram
YouTube
MyRoute-app
Kriss

Post by Kriss »

Ganske sikker på at det nye eksosanlegget ikke veier 6kg mer, pga en lydpotte til. kanskje vekta ikke var så snill i år..hehe.
Ride the winds of change.
06 GSXR 1000
RH racing
MC: Ninja - Troublemaker

Post by RH racing »

dem har sikkert lagt på mere vekt for balanse ;) heh
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Streetracing is not a crime!!!
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Kriss wrote:Ganske sikker på at det nye eksosanlegget ikke veier 6kg mer, pga en lydpotte til. kanskje vekta ikke var så snill i år..hehe.
Det er andre ting som er lagt til da, som elektronisk styredemper og dette traction controll systemet, som egentlig ikke er noe traction control system osv. En ekstra potta pluss rør til dette veier nok noen kilo alene, så jeg ser ikke helt problemet i å skjønne at 6kg er lagt til. Ta av ditt eget eksosanlegg å vei det, så kan du se hva slikt veier :wink:
Acehole
MC: Kawasaki Versys

Post by Acehole »

Furre wrote:okei? vi vet nok godt hvem Ghostrider er, og hva her en 06 gixxer i 07 topic?
Vet vi? :D :D :D
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Selv politiet i Sverige vet hvem han er :)
orion
MC: Nå: FZR 1000 Turbo
X: Husaberg FS650 '06
X: Kawasaki z750 '07
X: KTM 525 EXC '06
x: Yamaha YZ125 '02
X: Honda Shadow 125 '02

Post by orion »

hvem er han da? :roll:
Turbo Dream<3
Kriss

Post by Kriss »

Gixxerman wrote:
Kriss wrote:Ganske sikker på at det nye eksosanlegget ikke veier 6kg mer, pga en lydpotte til. kanskje vekta ikke var så snill i år..hehe.
Det er andre ting som er lagt til da, som elektronisk styredemper og dette traction controll systemet, som egentlig ikke er noe traction control system osv. En ekstra potta pluss rør til dette veier nok noen kilo alene, så jeg ser ikke helt problemet i å skjønne at 6kg er lagt til. Ta av ditt eget eksosanlegg å vei det, så kan du se hva slikt veier :wink:
Jaja, ikke så snusfornuftig nå ;) hehe.
06 GSXR 1000
Acehole

Post by Acehole »

Gixxerman wrote:Selv politiet i Sverige vet hvem han er :)
Ja fortell da Gixxy! :D
Acehole

Post by Acehole »

Fant forresten ut selv hvem Ghost Rider er!
Det er overraskende nok Nicolas Cage!

http://www.imdb.com/title/tt0259324/

:lol:
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Nei JEG vet ikke, men kunne sikkert ha funnet det ut om jeg hadde villet. Tror jeg fikk navnet på msn for en stund siden men gidder ikke lete frem. Har inget behov for å vite det.
Dent

Post by Dent »

Han er vel svensk?
Kriss

Post by Kriss »

Ja, han er svensk. og politiet vet hvem han er, men har ikke nok bevis til å ta han. ingenting av det han kjører er registrert i hans navn, og dermed ikke noe direkte å ta han på.

Leste det i et intervju for en stund siden.
06 GSXR 1000
tshansen
MC: KTM 790 Adventure R 2019

Post by tshansen »

Selv om sykkelen hadde stått registrert i hans navn så må de alikevell stoppe han å bevise at det er han som fører sykkelen ;)

Er nesten litt for lett å kjøre fra politiet og si at du har lånt vekk sykkelen til en og at du har vært på ett helt annet sted.

Har selv en kompis som kjørte fra snuten i sommer! ikke det at jeg syns det er så forbanna tøft, men her er historia!

Han kjørte godt over fartsgrensa og fikk sivil bil etter seg! roa litt på farta, men skjønte det at her fyker både bil, mc og vogntog. Noe han ikke var mye sugen på. Dro rundt på rulla og parkerte snutebilen.
Dro rett inn til en kompis, parkerte sykkelen og klærna. fikk en til å hente seg og ett par timer etter ringte politiet! At hans sykkel var blitt filmet i så så høy hasstighet og ble informert om at han måtte komme inn til avhør!
Noe han nektet for, han hadde vært på jobb. han har 4 kompiser som pleier å låne sykkelen hans når han er på jobb eller ikke bruker den selv. han han ikke vært ute å kjørt noe sykkel denne dagen.

Politiet stod på sitt og truet med å komme å hente han! Ja det er bare å komme å hente meg, men både jeg og du vet at du ikke har fullmakt eller bevis til noe slikt! Ring advokaten min hvis det er noe du lurer på. også la han på! Han fikk ett brev i posten 2 uker senere om at saken var hennlagt pga bevisets stilling!
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
Instagram
YouTube
MyRoute-app
Post Reply