Takker for alle svar!

du må komme med mere informasjon enn hvor langt den har gått og års mod..du må si blant annet om den er strøken, kanskje legge ut bilder? hva er gjort med den, har den blitt godt behandla..hvor tid den ble førstegangsregistrert osv osv..MartinNsr wrote:mathiazz wrote:Så vidt jeg vet sluttet vel Honda å produsere NSR i 2003?
Mulig jeg tar feil men er rimlig sikker
Hehe det er helt riktig! skrivefeil fra min side! mente 2003 mod! Noen som vet hva jeg får igjen for noe sånt?:)?
Pille wrote:du må komme med mere informasjon enn hvor langt den har gått og års mod..du må si blant annet om den er strøken, kanskje legge ut bilder? hva er gjort med den, har den blitt godt behandla..hvor tid den ble førstegangsregistrert osv osv..MartinNsr wrote:mathiazz wrote:Så vidt jeg vet sluttet vel Honda å produsere NSR i 2003?
Mulig jeg tar feil men er rimlig sikker
Hehe det er helt riktig! skrivefeil fra min side! mente 2003 mod! Noen som vet hva jeg får igjen for noe sånt?:)?
EDIT: og så kan du legge inn en prisantydning, hva du vil ha for den(maks og min.)
Extra wrote:Jeg mener å ha lest at det var 2001 de sluttet å lage Honda NSR, men så lenge den er registrert i 2005 er det det. Strøken 2005, 1500km Honda nSR? 54 000,- ny. 45 000.- kan du vel få for den?