Koster ikke så mye mer ny, enn en rs da......Han sa at jeg kunne få den for en 40-50 tusen, men tror nok at jeg skal kunne få den hvis jeg møter opp med 37 tusen i henda ved døra hansKriz wrote:Er lett å få 22hk i den ved å nappe ut en sikring.. men er veldig dyr sykkel da... går sikkert ned en god del i pris også
KK....Tror ikke det er noe feil med den, og eieren er en god venn av meg, og bor liksom bare 5 meter unna meg, så hvis det er noe feil med den, tror jeg ikke han selger den til sin nærmeste naboKriz wrote:Hvem bryr seg om +-5 hester... hvis du liker sittestillingen og det ikke er noe dritt med den så burde su slå til.. prøv den en god lang tur og se om du liker den.. dette er er bra tilbud... veldig bra tilbud, vær litt skeprisk kan jo være no feil med den.. og den sikringa jeg snakker om er en plombering som bare var og dra ut... var hvertfal det jeg fikk høre fra den lokale derbi forhandlerene og han hadde vært på sånn møte så de ifra derbi fabrikken hadde kalt the "fuse" som betyr sikring.
Speila er jo justerbare nok de da! Kan slå de inn, og ut, vri rundt og sånn....Er det noen som er enda mer justerbare en det dah?TDK wrote:GPR er jo en fin sykkel det. Ikke like mye effekt som NSR og RS fullpower, men 25 hester er nok det....
Personelig liker jeg ikke designet, og sadelen er betong.
Men hvis du liker sykkelen, er det ingen store minus, bortsett fra flisespikkeri, som hard sadel, støtete demping og speil som er for lite justerbare....
GPR er vel ca like rask som RS når begge har 15hk...