Legebesøk

Her kan du diskutere akkurat hva du vil, det trenger ikke være MC-relatert.
tshansen
MC: KTM 790 Adventure R 2019

Post by tshansen »

jeg slet litt med senebetennelse i en skulder. fikk til slutt forkalkning på ei sene. Noe som var jævlig mye pes med! gikk en måned til fysioterapi. Satt nåler med støm i for å "banke" vekk driten.

Jeg slet litt med vonde håndledd i begynnelsen av denne sesongen. Noe som bare ble mindre og mindre av. Jeg var ikke vant til å ha så lang belastning på håndleddene så jeg måtte "trene" de opp! No sliter jeg ikke med det i hele tatt!

La vinteren lege dine sår også prøver du å trene opp håndleddene. kan hende det blir bedre for deg!

Mvh
-Shaft-
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
Shortybebeh
MC: Rød Ducati Monster, 1998 mod. Gått 29 000 km da den ble kjøpt.
Jeg fikk lappen 06.09.07!

Post by Shortybebeh »

Da kan jeg bare drite i å ta lappen i hvertfall, jeg som allerede har problemer med nakke og skuldre og store problemer med håndleddene mine! :roll:
Jeg får i tilfellet satse på en oppreist tøffingsykkel..

sukk..

Føler med deg, jeg vet hvordan det er å ha et yrke hvor man er avhengig av hendene og så ha smerter i lengre perioder.

Du får teste ut en oppreist en og gi tilbakemelding!
Tror ikke jeg gidder bruke masse penger på sykkellappen dersom jeg uansett ikke kommer til å orke å kjøre.. da er jeg heller passaser resten av livet..
Death Is The Road To Awe.
RH racing
MC: Ninja - Troublemaker

Post by RH racing »

vi får som sakt se hva som skjer.. selge R sykkelen og kjøpe seg et harley prosjekt kanskje ;) vet om ramme til salgs.. heh. så mulig denne blir innkjøpt i vinter og begynne å lage stasj til denne ;) lage en sånn som OCC gjør.. ( I wish) haha...
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Streetracing is not a crime!!!
adoniz

Post by adoniz »

Skal til legen nuh jeg.

Influensa elns..
sorrow

Post by sorrow »

Det gjelder å sitte riktig på sykkelen, spesiellt dersom du har en R sykkel.
Jeg snakker litt av erfaring siden jeg lider av HD (hofte slitasje). Først å fremst still inn hendler etter ønske, slik at du ikke må løfte hånda for å nå hendler etc. Det er mindre belastende å griper nedover etter hendel enn f.eks opp eller rett frem.

For et par år siden fikk jeg senebetennelse i høyrearm, grunnet arbeid (data og muse-arm). Fikk problemer med å kjøre sykkel da. Trikset ble å bruke lårmuskulator konstant, slik at jeg sitter med ett lett spenn i beina mot tanken hele tida. Det medfører at jeg har nesten ingen vekt på armene på styret og kan sitte veldig avslappet med overkropp. Du blir selvsagt sliten i beina, og jeg får litt krampetendenser dersom det er lengre etapper, men bedre enn den jævla senebetennelsen.
CBR 900 RR 2001 Silver
sorrow

Post by sorrow »

Har forøvrig gått til innkjøp av PowerBall:
http://www.powerball-gyros.com/powerballs.htm
http://www.powerball-norge.com/

Lekende lett trening for håndledd \:D/
CBR 900 RR 2001 Silver
Onsløv
MC: None

Post by Onsløv »

Har en sånn sjøl, og den ble mye brukt ved innkjøp, nå ligger den bare her... får spinne den opp.. :D Har den billigste utgaven uten display.
Mvh
Kristian
----------
Nå: '10 BMW F800ST
Før:
'01 Ka? Hva sa de? GPZ
'01 Yamaha XJ900 Diversion
'00 Honda NT 650 Deauville
sorrow

Post by sorrow »

Kjøpte en Powerball Techno...
Best For : Absolute show-offs
sier vel sitt tenker jeg... 8)
CBR 900 RR 2001 Silver
adoniz

Post by adoniz »

sorrow wrote:Kjøpte en Powerball Techno...
Best For : Absolute show-offs
sier vel sitt tenker jeg... 8)
LOL!
Tore^NSR

Post by Tore^NSR »

Måtte nesten kjøpe meg en jeg også,ble en PowerBall Blue Light med Digital Counter 8)
Scotch

Post by Scotch »

Jeg fikk det til jul ifjor 8) go trening
Image

Kawasaki Eliminator 99mod 125ccm
RH racing

Post by RH racing »

ja.. fikk to sånne av legen..så dama mi spinner dem opp og jeg leker med dem ;) har bare den billige typen jeg da.. driter i display så lenge jeg blir bra..
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

RH racing

Post by RH racing »

problemet er at jeg sliter med mere enn bare håndledda.. er skulder og hele armen og.. men ikke på den måten som håndledda.. bedriftslegen var på besøk her om dagen.. da snakket vi litt om dette og da sa han rett mens sjefen hørte det: Selg sykkelen, og slutt i jobben ;) så spurte han om det var noe annet på jobben jeg evt kunne jobbe med en periode for å avbelaste armene, da svarte jeg: jeg kan jo altids ta over jobben til Espen (Sjefen) ;) .. hehe.. han har ei grei lønn på 2mill i året så...

Jeanette
Administrator
MC: 12 Honda VFR
X: 07 Yamaha FZ6-S

Post by Jeanette »

RH racing wrote:...da svarte jeg: jeg kan jo altids ta over jobben til Espen (Sjefen) ;) .. hehe.. han har ei grei lønn på 2mill i året så...
Hva sa sjefen da da? ;)
Ellers så hadde jeg vært utrolig fortvila om jeg hadde vært i din situasjon mtp. betennelsen :evil:
RH racing

Post by RH racing »

nja.. han sa ikke stort.. men det er desverre ikke no jobb jeg brått kan jumpe inn i der se..

Post Reply