Men denne må jeg jo ha... http://www.yamaha-motor.no/produkter/mo ... max250.jsp

Hilsen en Scooter elsker.

Enig! når man først har lappen for å kjøre en sånn og har så mye penger_Adler_ wrote:Den likte jeg ikke. Liker ikke store scootere, eller scootere i det hele tatt. Hadde heller brukt pengene på noe skikkelig![]()
Flere på Mc-forumet som vil ha en slik eller som har en? Vet ikke hva som er poenget med innlegget ditt. Var det noe du lurte på?
Kan jo være et greit andre kjøretøy for å ture rundt i byen. Scootere er jo ganske praktiske sånn sett._Adler_ wrote:Den likte jeg ikke. Liker ikke store scootere, eller scootere i det hele tatt. Hadde heller brukt pengene på noe skikkelig![]()
Flere på Mc-forumet som vil ha en slik eller som har en? Vet ikke hva som er poenget med innlegget ditt. Var det noe du lurte på?
mathiazz wrote:Enig! når man først har lappen for å kjøre en sånn og har så mye penger_Adler_ wrote:Den likte jeg ikke. Liker ikke store scootere, eller scootere i det hele tatt. Hadde heller brukt pengene på noe skikkelig![]()
tung scooter er fro pusslinger
Man slipper å gire, men er relativt sett (kontra MC9, godt beskttet mot vær og vind, scootere ar ganske smale (når man tar i betraktningen at beina ikke stikker utenfor i det hele tatt), man har bla med plass under setet. Ganske så praktisk til bykjøring mao, om ikke det artigste.mathiazz wrote:joho!
+ Du slipper å gire og holde inne clutchen eller sette den i N når det er rødt lys![]()
- Du ser ut som en unge på en forvoks scooter, typpisk med halvhjelm
Penis? tidenes mest useriøse kommentar. Egentlig sjønner jeg ikke poenget med denne tråden125 DYLAN wrote:mathiazz wrote:Enig! når man først har lappen for å kjøre en sånn og har så mye penger_Adler_ wrote:Den likte jeg ikke. Liker ikke store scootere, eller scootere i det hele tatt. Hadde heller brukt pengene på noe skikkelig![]()
tung scooter er fro pusslinger
Så-så tøffe Tom....trenger ikke noe penis forlenger jeg. Men det må vel du ...![]()
Nei, stor scooter er for de som er over tenårings stadie.
mathiazz wrote:125 DYLAN wrote:mathiazz wrote: . Egentlig sjønner jeg ikke poenget med denne tråden
Men når det gjelder tråden i innlegget, så liker jeg ikke den 250'en.....spesielt ikke når Yamaha har en 500...!125 DYLAN wrote:Denne ser meget lovende ut, har selv en Honda Dyland 125 som er super og kjøre.
Men denne må jeg jo ha... http://www.yamaha-motor.no/produkter/mo ... max250.jsp![]()
Hilsen en Scooter elsker.![]()
Mange gode fordeler med scooter ja. Men til pkt. ang. passasjer, så står det i vognkortet; ant. pass.foran 2 (de kan jo ikke skrive i baksete, når sete (sadel) er i et stykke).demons wrote:For å holde tråden seriøs, så må jeg si at hvis du ikke er ute etter en fartsmaskin eller noe å kaste inn i hver eneste sving, så er det jo en genial liten greie da.
Må du holde deg mer fast med armene, siden du ikke har mulighet til å klemme beina rundt scooteren? Og de er vel registrert for to, men har du lov til å ha datteren foran? (Ikke negativt ment, men bare regnet med at det ikke var lov). Funker forresten fett å sitte på foran på crossere, det har jeg gjort mye i min barndom