Juleønsker!

Her kan du diskutere akkurat hva du vil, det trenger ikke være MC-relatert.
RH racing
MC: Ninja - Troublemaker

Post by RH racing »

en kompis av meg fikk sånn julekalender flaks lodd for ett par år siden.. der faren i huset hadde kjøpt inn til alle.. (5 kort til sammen) gutten vant faan mæ 500 000,- stygt..
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Streetracing is not a crime!!!
sorrow

Post by sorrow »

Blir jo en mc-liste siden den er her da:

1. WP bak-demper (superbike spec)
2. Styredemper (GPR)
3. Robby Moto fothviler kit
4. Tur til MotoGP bane med banedager
5. Tilhenger med overbygg og plass til 2 sykkler

puh!
CBR 900 RR 2001 Silver
Desmo-Dude
MC: Kawasaki ZX-6R 2005
x Ducati 916 SPS 1998 mod.Prod.nr:721

Post by Desmo-Dude »

1. Videokamera
2. Bulletcam
3. Sett med Pilot Power 2CT
4. Nye Dainese Speed Knuckles hansker
5. Ribbe med sprø svor

Får jeg dette,så er (h)jula redda! :D
2006 VW Passat
2005 Kawasaki ZX-6R
x 1998 Ducati 916 SPS
Dent

Post by Dent »

Kunne tenke meg en LCD skjerm :shock:
Alas
MC: 08 Suzuki DR-Z 400 SM, Yoshi fullanlegg, KN filter og oppdyset.

Post by Alas »

Da er en onkel kommet igang med terroren også. Jeg bumper denne her opp igjen jeg.

Har fått noen tips her om hva jeg kan ønske meg, men jeg synes dere kan bedre enn som så :wink:

Fant ut at jeg kan ønske meg Throttle Rocker eller hva det nå het, så det er kommet på listen, momentnøkler trenger jeg, en sånn lasercat som Jalmar har hadde vært kjekt, kan ikke drive og fly rundt med lange aluprofiler her jeg bor. Var noe man skulle sjekke med disse remediene..... Men dette går jo inn under verktøy og det har jeg jo liksom allerede på listen.

Min far har fått listen med de dyre tingene så der er det bare å krysse fingrene [-o< Men jeg regner ikke med bilønsket mitt blir innfridd iår heller. Får heller håpe på noe kjøreutstyr, eller andre ting til sykkelen.

Så klart jeg kan fylle opp listen med filmer og cd'er, det er jo alltids kjekt å få, men det er litt kjedelig også synes jeg da.

Oooh!! Kalender!! Det må på listen, noen som vet om noen kule kalendre med motorsykler på? Eller det behøver ikke være motorsykler da, men fine bilder, har en med seilskuter nå og den er jeg godt fornøyd med. Har sett at de har kalendre med motorsykkler på bokhandelen, men de synes jeg er kjipe rett og slett.

Ja, da har jeg bidratt litt til ihvertfall. Husk julen nærmer seg med stormskritt!!

Mvh Alas
Lykkeliten

Post by Lykkeliten »

Hmm, ungene ønsker seg Playstation 3 - den som kommer i mars en gang :roll: Så det jeg lurer på er om det er verdt å vente på den maskinen eller å gå for X-box 360 (?) Ungene sier i hvertfall sjøl at de gjerne venter til mars :shock: Så hva er det med Playstation 3 som lokker så mye mer enn den X-boxen ??
Jeg har jo den gode gamle Playstation 1 - kan de spillene brukes på 3-eren ??
Må vel legge til her at far i huset ble varm om hjerterøttene da han hørte ungene ønske seg en slik spillemaskin - for det gjør jo ikke jeg :roll: :lol:
Desmo
MC: Ducati Monster S4RS
Triumph Scrambler 900

Post by Desmo »

Lykkeliten wrote:Hmm, ungene ønsker seg Playstation 3 - den som kommer i mars en gang :roll: Så det jeg lurer på er om det er verdt å vente på den maskinen eller å gå for X-box 360 (?) Ungene sier i hvertfall sjøl at de gjerne venter til mars :shock: Så hva er det med Playstation 3 som lokker så mye mer enn den X-boxen ??
Jeg har jo den gode gamle Playstation 1 - kan de spillene brukes på 3-eren ??
Må vel legge til her at far i huset ble varm om hjerterøttene da han hørte ungene ønske seg en slik spillemaskin - for det gjør jo ikke jeg :roll: :lol:
Får håpe de fikser disse tingene før den kommer på det norske markedet; VG-artikkel om trøbbel med PS3.
"We have met the enemy and he is us!"
-Pogo
;)
Alas
MC: 08 Suzuki DR-Z 400 SM, Yoshi fullanlegg, KN filter og oppdyset.

Post by Alas »

Lykkeliten wrote: Så hva er det med Playstation 3 som lokker så mye mer enn den X-boxen ??
Jeg legger hodet på huggestabben og sier: Fordi den er bedre!

Små problemer blir fikset til Mars.

Mvh
Lykkeliten

Post by Lykkeliten »

:o Jeg så den artikkelen Desmo - ikke hyggelig lesning, regner vel med at det årnær sæ før mars mnd :?:
Desmo-Dude
MC: Kawasaki ZX-6R 2005
x Ducati 916 SPS 1998 mod.Prod.nr:721

Post by Desmo-Dude »

Alas wrote: Oooh!! Kalender!! Det må på listen, noen som vet om noen kule kalendre med motorsykler på? Eller det behøver ikke være motorsykler da, men fine bilder, har en med seilskuter nå og den er jeg godt fornøyd med. Har sett at de har kalendre med motorsykkler på bokhandelen, men de synes jeg er kjipe rett og slett.

Ja, da har jeg bidratt litt til ihvertfall. Husk julen nærmer seg med stormskritt!!

Mvh Alas
Superbike pleier å ha med kalender i det første nummeret i året.Der er det mange fete sykler,og selvfølgelig pyntet med frekk pynt i minimalt med klær :D
2006 VW Passat
2005 Kawasaki ZX-6R
x 1998 Ducati 916 SPS
Mantis
MC: Aprilia RS250 (I wish!)

Post by Mantis »

Jeg ønsker meg en tur med en av disse flotte tung-R sykklene som er her i forumet :lol:

Betaler bensin jeg, sitte på ? :smt026
Image
- BMW E39 M-tech
- VW polo`97 1.6 [For kjedelig]
- Derbi GPR`05. Blodtrimma Jævel [Solgt]
- Pocketbike 80cc [Død]
tshansen
MC: KTM 790 Adventure R 2019

Post by tshansen »

se hva vi kan få til når våren nærmer seg! akkurat no står min lagret for vinteren:)
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
Olav'en
MC: Suzuki DR 125
Nermer seg 50 000 på tellern, 48 600 for øyeblikket.
*vi gasar tils det rasar*

Post by Olav'en »

Jeg ønsker meg en tur med en av disse flotte tung-R sykklene som er her i forumet
Min er ikkje så tung og stor heller ikkje ein R, men du kan få ein tur på julaften om du tar turen! :lol:
Hawken
MC: Ducati SS 750

Post by Hawken »

Ønsker meg mc-lappen jeg :wink:
Ellers må det bli gavekort på Hotrod, penger, mc-relaterte ting, penger, ei ny snowboardjakke, gjerne litt penger, massasjestol (uoppnåelig ønske :P) og ja.. sa jeg penger? :wink:
Nå: BMW F800R
X: Ducati SS 750 i.e
X: Honda CBR 600F
X: Suzuki Bandit 400
_Adler_

Post by _Adler_ »

Penger, som alltid :D Enklest det, men litt kjedelig vil nok noen si. Da kan jeg selv bestemme hva jeg skal bruke pengene på.
Yamaha Aerox 2004

Image
Post Reply