Juleønsker!
- Desmo-Dude
- MC: Kawasaki ZX-6R 2005
x Ducati 916 SPS 1998 mod.Prod.nr:721
- Alas
- MC: 08 Suzuki DR-Z 400 SM, Yoshi fullanlegg, KN filter og oppdyset.
Da er en onkel kommet igang med terroren også. Jeg bumper denne her opp igjen jeg.
Har fått noen tips her om hva jeg kan ønske meg, men jeg synes dere kan bedre enn som så
Fant ut at jeg kan ønske meg Throttle Rocker eller hva det nå het, så det er kommet på listen, momentnøkler trenger jeg, en sånn lasercat som Jalmar har hadde vært kjekt, kan ikke drive og fly rundt med lange aluprofiler her jeg bor. Var noe man skulle sjekke med disse remediene..... Men dette går jo inn under verktøy og det har jeg jo liksom allerede på listen.
Min far har fått listen med de dyre tingene så der er det bare å krysse fingrene
Men jeg regner ikke med bilønsket mitt blir innfridd iår heller. Får heller håpe på noe kjøreutstyr, eller andre ting til sykkelen.
Så klart jeg kan fylle opp listen med filmer og cd'er, det er jo alltids kjekt å få, men det er litt kjedelig også synes jeg da.
Oooh!! Kalender!! Det må på listen, noen som vet om noen kule kalendre med motorsykler på? Eller det behøver ikke være motorsykler da, men fine bilder, har en med seilskuter nå og den er jeg godt fornøyd med. Har sett at de har kalendre med motorsykkler på bokhandelen, men de synes jeg er kjipe rett og slett.
Ja, da har jeg bidratt litt til ihvertfall. Husk julen nærmer seg med stormskritt!!
Mvh Alas
Har fått noen tips her om hva jeg kan ønske meg, men jeg synes dere kan bedre enn som så

Fant ut at jeg kan ønske meg Throttle Rocker eller hva det nå het, så det er kommet på listen, momentnøkler trenger jeg, en sånn lasercat som Jalmar har hadde vært kjekt, kan ikke drive og fly rundt med lange aluprofiler her jeg bor. Var noe man skulle sjekke med disse remediene..... Men dette går jo inn under verktøy og det har jeg jo liksom allerede på listen.
Min far har fått listen med de dyre tingene så der er det bare å krysse fingrene

Så klart jeg kan fylle opp listen med filmer og cd'er, det er jo alltids kjekt å få, men det er litt kjedelig også synes jeg da.
Oooh!! Kalender!! Det må på listen, noen som vet om noen kule kalendre med motorsykler på? Eller det behøver ikke være motorsykler da, men fine bilder, har en med seilskuter nå og den er jeg godt fornøyd med. Har sett at de har kalendre med motorsykkler på bokhandelen, men de synes jeg er kjipe rett og slett.
Ja, da har jeg bidratt litt til ihvertfall. Husk julen nærmer seg med stormskritt!!
Mvh Alas
- Lykkeliten
Hmm, ungene ønsker seg Playstation 3 - den som kommer i mars en gang
Så det jeg lurer på er om det er verdt å vente på den maskinen eller å gå for X-box 360 (?) Ungene sier i hvertfall sjøl at de gjerne venter til mars
Så hva er det med Playstation 3 som lokker så mye mer enn den X-boxen ??
Jeg har jo den gode gamle Playstation 1 - kan de spillene brukes på 3-eren ??
Må vel legge til her at far i huset ble varm om hjerterøttene da han hørte ungene ønske seg en slik spillemaskin - for det gjør jo ikke jeg

Må vel legge til her at far i huset ble varm om hjerterøttene da han hørte ungene ønske seg en slik spillemaskin - for det gjør jo ikke jeg

- Desmo
- MC: Ducati Monster S4RS
Triumph Scrambler 900 - Location: Lena
Får håpe de fikser disse tingene før den kommer på det norske markedet; VG-artikkel om trøbbel med PS3.Lykkeliten wrote:Hmm, ungene ønsker seg Playstation 3 - den som kommer i mars en gangSå det jeg lurer på er om det er verdt å vente på den maskinen eller å gå for X-box 360 (?) Ungene sier i hvertfall sjøl at de gjerne venter til mars
Så hva er det med Playstation 3 som lokker så mye mer enn den X-boxen ??
Må vel legge til her at far i huset ble varm om hjerterøttene da han hørte ungene ønske seg en slik spillemaskin - for det gjør jo ikke jeg![]()
"We have met the enemy and he is us!"
-Pogo

-Pogo

- Lykkeliten
- Desmo-Dude
- MC: Kawasaki ZX-6R 2005
x Ducati 916 SPS 1998 mod.Prod.nr:721
Superbike pleier å ha med kalender i det første nummeret i året.Der er det mange fete sykler,og selvfølgelig pyntet med frekk pynt i minimalt med klærAlas wrote: Oooh!! Kalender!! Det må på listen, noen som vet om noen kule kalendre med motorsykler på? Eller det behøver ikke være motorsykler da, men fine bilder, har en med seilskuter nå og den er jeg godt fornøyd med. Har sett at de har kalendre med motorsykkler på bokhandelen, men de synes jeg er kjipe rett og slett.
Mvh Alas

2006 VW Passat
2005 Kawasaki ZX-6R
x 1998 Ducati 916 SPS
2005 Kawasaki ZX-6R
x 1998 Ducati 916 SPS
se hva vi kan få til når våren nærmer seg! akkurat no står min lagret for vinteren:)
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
Instagram
YouTube
MyRoute-app
Please be patient, I will get to you shortly
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
YouTube