Kamikazis vinterlogg
Kamikazis vinterlogg
Blir å legge ut bilder slik at jeg har noe som pusher meg til å skru, samt at jeg sikkert blir å legge ut en del rare spørsmål for å høre med folk som har peiling framfor "prøv og feile seg fram" teorien. Fikk Forespørsel om å legge ut noen bilder av sykkeln da folk innpå her tenkte bygge streetfighter selv. I den gode ånd da vi er for få som kjører med ikke-godkjente deler og hjemmelaga patenter i hytt og helvette blir jeg såklart å oppfordre til dette. Her er iallefall "the do and don`t" vinterlista:
*Styredemper
*Opplakkering av en del smådeler(bare det som er svart på sykkeln)
*Bytte ut de flaue fothvilerne(skal sitte fast)
*Skaffe ny svingarm(Less aint more)
*Få satt på nye instrumenter(som faktisk lyser litt dvs. ikke sykkelcomputer som måler opp til 199, men uten lys)
*Mekke meg ei bærte som høres(Ikke spør)
Alt det andre jeg evt måtte finne for godt å modde, opprette eller fjerne=)
*Styredemper
*Opplakkering av en del smådeler(bare det som er svart på sykkeln)
*Bytte ut de flaue fothvilerne(skal sitte fast)
*Skaffe ny svingarm(Less aint more)
*Få satt på nye instrumenter(som faktisk lyser litt dvs. ikke sykkelcomputer som måler opp til 199, men uten lys)
*Mekke meg ei bærte som høres(Ikke spør)
Alt det andre jeg evt måtte finne for godt å modde, opprette eller fjerne=)
Normal people worry me
Legger med noen bilder av sykkel. de er dårlige og kommer til å bli erstatta, men dere vet da iallefall grovt hvordan stålet ser ut. Sykkeln er en Kawa ZX6`er med noen modifikasjoner. Ramma og noe av stashet er fra `98, men det meste er av nyere dato. Motor bla annet er 95. Hekken er fra en Yamaha så det er derfor den ser ut som den gjør. Hakke noen bilder av rompa på den og hvordan potta er integrert i plastn, men blir å legge de ut i mårra. ellers er det som er av lys minimalt, men lyser godt. Videre er det Answer styre på den og Acerbis barkbusters. Både det jeg har ramsa opp og resten ser dere på bildene, men legger som sagt ut noen bedre bilder etterhvert.

Normal people worry me
Hei. Thanks for responsen folks=) Er født og oppvokst i Trondheim, samt kommet meg tilbake dit igjenn etter noe laushund fakter. Vært litt laus i flyttinga da jeg jobba i forsvaret noen år, men ble lei av kulde og tidsfriser så jeg stakk et lite halvår i Brasil for å lære slappe av og slikke sol. Er forestn 24år nå. Brukt en del av tia på scootercross, downhill og anna styr. Dog. vurdere ta sykkeln under arma og stikke tilbake til Brasil. Eneste man trenger bekymre seg for er vannplaning, roadrats og dårlig asfalt=)
Normal people worry me
Laga monsterinnlegg i sta, men grunnet nettet som er like stabilt som tidlig nitroglysering ble det borte. Uansett. Potta er selvsveisa av en sveiser med god peil. Sykt bra jobb og veldig erotisk lyd. Hørte ikke sirener bak meg i går når jeg var ute og kjørte=) Ikke at sykkeln bråker så sykt mye når jeg er ute og farter, men det er en sykt nice lyd når du kjører og det er en god del "førerstøy". Selvfølgelig eksisterer ikke dette ordet. Potta er mekka integrert i plasten adskilt med ei metallplate. Kan poste bilder av det siden. Hele greia er "isolert" med ei varmematte i "bagasjelokket" slik at jeg kan ha ting inni der. Varmt blir det læll. kjørte hardt en dag og da satt førerkortet fast i vognkortet:) Så lenge jeg har lyden i stereo får jeg heller ta til takke med noen litt egne patenter på plassfordeling av batteri og utstyr=) Ellers er jo styret av cross/motard patent og egentlig temmelig simpelt. Nice mekka og god oppreist kjørestilling. Gjør den bakhjulskjøringa og livet litt letter og leve. Uansett er det såpass med luftmotstand at aksen roer seg etter 180 ja. Blåser frisk bris da
Normal people worry me
Blir å installere sliders nå. Tenkt på det lenge og etter en del leking er det et tipsspørsmål før ting kan gå titts up. Tar dermed full pakke og smeller sliders på svingarma, ramma og gaffeln. Komplett pakke og straks litt mer lekerom for barna=) Leker ikke butikk. Må bare sørge for at det ikke er kåpe lengde på de til ramma:p

Normal people worry me
@RH Racing.
Politiet har aldri vært min sterke side. Første dagen jeg øvelseskjørte ble jeg stoppa i promille kontroll. Dagen jeg kjørte opp fikk jeg fatsbot. Året etter fikk jeg fartsbot. Mellom dette en del "heisann jasså" mellom politiet & meg meg motard uten skilt, scootercross, motocross og alt det andre disse barna måtte finne som god underholdning. Fotobokser har snappa meg så ofte at jeg har ligger vel på linje med Adriana Lima på publisitet og bilder. Sier ikke at jeg er snillest, men kjører uforsvarlig bare på bane og der det er muligheter for det. Likevell. Politiet skremmer vannet av meg hver gang. Blir helt rar av det enda jeg har rent rulleblad. Er vel på feil sted til feil tid, men med riktig sett blåe øyer og gode unnskyldninger=) Uansett. Sykkeln gir meg ikke akkurat noen mindre fanscare blandt blålys klubben. De stopper meg og spør om hytt og gevær, samt kamuflerer hele greia som en kompis prat på slutten. Jeg handler jo også brukte banedekk type roadracing, så de er jo slitt i kantene. Onkel finner jo dette meget kritikkverdig samt at de lysene der kan ikke funke til mye og det kjøreutstyret der...blabla. Uansett. Så lenge de ikke har noe på meg ser jeg rett fram og smiler. "What seems to be the officer problem" dog. De gjør en god jobb. Iallefall en god del av de. Bare jeg som ikke klarer få det inn i hodet mitt.
Politiet har aldri vært min sterke side. Første dagen jeg øvelseskjørte ble jeg stoppa i promille kontroll. Dagen jeg kjørte opp fikk jeg fatsbot. Året etter fikk jeg fartsbot. Mellom dette en del "heisann jasså" mellom politiet & meg meg motard uten skilt, scootercross, motocross og alt det andre disse barna måtte finne som god underholdning. Fotobokser har snappa meg så ofte at jeg har ligger vel på linje med Adriana Lima på publisitet og bilder. Sier ikke at jeg er snillest, men kjører uforsvarlig bare på bane og der det er muligheter for det. Likevell. Politiet skremmer vannet av meg hver gang. Blir helt rar av det enda jeg har rent rulleblad. Er vel på feil sted til feil tid, men med riktig sett blåe øyer og gode unnskyldninger=) Uansett. Sykkeln gir meg ikke akkurat noen mindre fanscare blandt blålys klubben. De stopper meg og spør om hytt og gevær, samt kamuflerer hele greia som en kompis prat på slutten. Jeg handler jo også brukte banedekk type roadracing, så de er jo slitt i kantene. Onkel finner jo dette meget kritikkverdig samt at de lysene der kan ikke funke til mye og det kjøreutstyret der...blabla. Uansett. Så lenge de ikke har noe på meg ser jeg rett fram og smiler. "What seems to be the officer problem" dog. De gjør en god jobb. Iallefall en god del av de. Bare jeg som ikke klarer få det inn i hodet mitt.
Normal people worry me
jaja.. men om du lesre bloggen min + div her inne så ser du at ikke jeg heller har helt rent mel i lommene til polti
fått sperrefrister, vært uten lappen et år.. beslaglegging av bil osv osv... me det jeg lurte på var: kan dem ta deg på noe med sykkelen? f.eks lamper ? eksosen er jo grei nok men.. er da ikke ulovlig å kjøre uten kåpe..? eller? hvordan er sykkelen i veien foresten? rister? regner med at det er mye vindmotstand.. hehe.. men tatt i fotoboks med sykkel? åssn klarer dere???

kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!
Streetracing is not a crime!!!
Streetracing is not a crime!!!
Hehe. Det er da rent mel greitnok. Bare blitt litt mørkere gjennom årenes gang:P Er da noe de kan ta meg på, men vet da ikke helt hvor lurt det er å legge ut om det her. Sikkert en eller anna refleks-skinnjakke som sitter innpå her og venter på min åpenbaring. Men ja. Det finnes da noe jeg kan taes på ja=) Og sykkeln på veien? Den rister og bråker, men det er jo mye av sjarmen. Siden fartsgrensene er rundt 100 her i landet så merker jeg ikke så mye til luftmotstanden:P Hørte om en kompis som kjørte i over 105km/t en gang. Det er sinnykt det:) Men ja. Den ække akkurat laga i vindtunell slik som den står nå nei. I tillegg var det VM i sidevind i Trondheim i dag. Driting anyone. Turde tidvis ikke dra den opp på bakhjulet heller. Da er det ille. Det med fotoboks er en annen sak. Blitzkrig de luxe:/ Men det gjelder ikke sykkel nei. Er med bil. Denne upraktiske sak med støttehjul...
Last edited by Kamikazi on 21 Nov 2006 21:27, edited 1 time in total.
Normal people worry me