Hvis du tror du har penger nok, så ville jeg uten tvil valgt lett. Men du skal være oppmerksom på at det er dyrt i innkjøp og drift! Men det er desto mye kjekkere når mopeder tror du kjører sent fordi du kjører orginal moped og "prøver" å kjøre ifra deg...Scotch wrote:Jeg er så sinnsykt i tvil om jeg skal ha moped ellr lett mc... avgiftene er jo dobbelt så dyre!! off
What about the money???

Jeg hørte om han, men trodde han hadde tunglappen jeg! Hvis han bare hadde mopedlappen og kjøre tungsykkel er jo det galskap!Winalot wrote:Det var en bruker som kalte seg for Nibstad som hadde mopedlappen og kjørte en tung sykkel ulovlig sammen med en medpassasjer. De var ute og kjørte en fredag da de kolliderte med en elg. Han ble drept og medpassasjeren alvorlig skadet

Aprilia RS 125 FP
Uplombert Potte - El. Eksosventil - Uplombert CDI - Uplombert luftfilter
Uplombert Potte - El. Eksosventil - Uplombert CDI - Uplombert luftfilter
-
- haavard.ha
jepp, vi som var på NMCF.net når han var i live advarte han mot det men han hørte ikke på ossTDK wrote:Jeg hørte om han, men trodde han hadde tunglappen jeg! Hvis han bare hadde mopedlappen og kjøre tungsykkel er jo det galskap!Winalot wrote:Det var en bruker som kalte seg for Nibstad som hadde mopedlappen og kjørte en tung sykkel ulovlig sammen med en medpassasjer. De var ute og kjørte en fredag da de kolliderte med en elg. Han ble drept og medpassasjeren alvorlig skadet

Men dette hjelper ikke han nå