javel, kanskje d kan være noe han har gjort? eller så er d jo alltids noen "ulykkes" kjøretøy, d er ikke å komme ifra.Doffen wrote:2 i venneflokken min hgar mito. En 97 modell (unskylt) og en 05. kan jo være fabrikasjonsfeil på 05'en, men hvis ikke er mito ganske skjør.Wright wrote:saklig og godt svart, du har aldri vært borti en mito tenker jeg, bare hørt en som har hørt en som har hørt 2 stk som oppi kopervik som er så dårlige pga begge 2 skjærte seg på likt, hehehvis du vil vite noe om motorer som er holdbare, så ring til honda, og spør dem om nsr motoren, da vil du nok få sjokk
ang nsr, så klarer jeg ikke huske eksakt hva d var for noe pga d er over 2 år siden d skjedde... 2 av sykklene dette skjedde med var importert via honda forhandler tror jeg,brukte, og importøren/veksted ringte ned og fikk i beskjed om at på de litt eldre modellene var d svakheter som gjorde at motorene kunne gå i 1000 steiner, vært borti 3 stk d har skjedd med, må nesten ringe en honda forhandler og forhøre om d, for jeg gadd aldri bry meg så mye om d egentlig, så d var alt jeg fikk med meg

ikke ment som noe "stygt" mot nsr motoren, forholder meg bare til d jeg har blitt opplyst om, ellers syns jeg motorene er gode, ut ifra d jeg har hørt /lest på div forum om folk som aldri har hat prob med sine.