Jeg ser at sidetallet har eksplodert siste dagene.
Er det bare "snakk i baren, med litt alkohol å årene" kind of thing eller?
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------ 2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------ Instagram YouTube MyRoute-app
LordShaft wrote:Altså, hva er poenget med denne tråden!
Bli bedre kjent rett og slett. Ha det litt moro her i stedenfor på hver enkelt blogg, der "alt mulig snakk" kan ødelegge for "bloggeieren/bloggstarteren"
vet ikke, men jeg sitter å irriterer meg grønn på hvorfor i helvete Mulla Krekar ikke kan komme seg til helvete ut av landet vårt!
Ja ja. jeg skjønner at vi er redd for å få "Stempelet" men det irriterer meg likevell noe grenseløst!
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------ 2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------ Instagram YouTube MyRoute-app
Sier jeg også! Reagerte på det tidligere på dagen da jeg leste det på VG.no!! LINK
Ehh... Regjeringen er redd for å sende Mullah Krekar ut av landet i frykt av at Norge kan få problemer med tanke på menneskerettigheter "Likevel kan han ikke gjennomføre vedtaket om å sende Krekar ut av landet, på grunn av Norges forpliktelser overfor den Europeiske menneskerettighetskonvensjonen" Hvorfor i alle dager er de da ikke redd for å nekte å sende soldater til strategiske plasser???? På den måten gjør de jo forholdet til NATO og USA verre.
Hater denne regjeringa her! Var mye bedre før, selv om det ikke var optimalt da heller.
Eksamenstiden er den tiden man skal lære seg fire måneders pensum på en uke. Det er alltid like kjekt og det går alltid med like store mengder kaffe. Men nå er jo jeg litt for glad i skippertaksmetoden :oops: Etter en eksamen må jeg avlære alt for å få plass til alt det nye som skal inn, ekke bra...
Men du verden så godt det er når man er ferdig. Ingenting som slår eksamensfesten!