Men jeg er ikke gal nok i hodet til å bli veldig god. Så no blir det nok telemark for å få noe nytt å trakte etter! Blir kjedelig å bare renne og ta vanlige hopp liksom.
Jeg pyser ut når vi snakker McTwist og i det hele tatt hopp som involverer salto hehe.
Så telemark står på ønskelista i år
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------ 2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------ Instagram YouTube MyRoute-app
da har vi nok noe felles har hatt mange brukne bein gjenom min "kariere" på snøen jeg.. er en "våghals" så jeg dum og prøver det meste jeg ikke mestrer.. lol ...
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!
Begynte på Snowboard som 7åring, og sto i 7aktive sessonger på snowboard, blei lei og sto ein halv sessong på snowblades før eg kjøpte meg eit par med twin tip. Dei siste 3 sessongene har eg stått på twin tip, men vurderer å gå til anskaffelse av telemark til vinteren. Men er jevlig usikker enda, er dette med penger også...