Baren

Her kan du diskutere akkurat hva du vil, det trenger ikke være MC-relatert.
Jeanette
Administrator
MC: 12 Honda VFR
X: 07 Yamaha FZ6-S

Post by Jeanette »

Jeg hadde eksamen i kjemiteknikk i dag, og neste uke er det matte (300, for kjemiretninga) og statistikk.

Har da gjort arbeid underveis i høst, men det ble sånn halvveis skippertak de siste dagene nå, ja. Ting man ikke har skjønt ordentlig/fullført av oppgaver underveis som måtte gjøres. Lærer aldri :P

Og ja, gleder meg til eksamensfesten! Den 2. desember er det visst planer om å krype hjem fra byen.. :lol:
Alas
MC: 08 Suzuki DR-Z 400 SM, Yoshi fullanlegg, KN filter og oppdyset.

Post by Alas »

Nei, jeg har sagt siden 1.klasse på videregående "at neste år", men det skjer aldri.

Litt får man jo med seg, men har vært mye sjuk dette semesteret og da er det ikke lett å ta til seg info. Men jeg har etterhvert såpass god rutine på eksamenslesing at det går stort sett greit. Selv om det ofte blir litt lange dager.

Og du er jo heldig med at du er tidlig ferdig, er ikke ferdig før 20.des. Men alle andre i klassen er ferdig 15, så da blir det fest.

I fjor var jeg ferdig omtrent som deg, da ble det ferie i Thailand to uker før jul. Det var digg det!

Og jeg må si jeg er imponert av deg som tar kjemi, hadde jeg aldri klart. Det er jo vanskeligere enn det jeg holder på med det :D

Mvh
Jeanette
Administrator

Post by Jeanette »

Alas wrote:Nei, jeg har sagt siden 1.klasse på videregående "at neste år", men det skjer aldri.

Litt får man jo med seg, men har vært mye sjuk dette semesteret og da er det ikke lett å ta til seg info. Men jeg har etterhvert såpass god rutine på eksamenslesing at det går stort sett greit. Selv om det ofte blir litt lange dager.

Og du er jo heldig med at du er tidlig ferdig, er ikke ferdig før 20.des. Men alle andre i klassen er ferdig 15, så da blir det fest.

I fjor var jeg ferdig omtrent som deg, da ble det ferie i Thailand to uker før jul. Det var digg det!

Og jeg må si jeg er imponert av deg som tar kjemi, hadde jeg aldri klart. Det er jo vanskeligere enn det jeg holder på med det :D

Mvh
Jeg hadde en veldig god arbeidsmoral på u.skolen, som ble litt dårligere på vgs, og som er en smule slappere nå.. Men ved å være i alle forelesninger, ta notater og sånn, så er man jo ikke helt blank selv om man kanskje ikke gjør alle oppgaver som deles ut :)

Det er kjempeherlig å være tidlig ferdig! I fjor var jeg ferdig rundt den 20., og da eide jeg hverken julestemning eller lyst til å kjøpe julegaver eller noe.. Nå derimot, får man skolen og eksamen godt på avstand så roen kan senke seg. (Ja, så poetisk:P) Blir en tur til København om et par uker, og muligens en storbytur også, så jeg skal ikke klage!

Moro å høre at du er imponert; det de fleste sier når de hører hva jeg går på er oi, dæven, såpass osv. Men jeg liker kjemi, så da går det alltid :) Hva går du på da?
Alas
MC: 08 Suzuki DR-Z 400 SM, Yoshi fullanlegg, KN filter og oppdyset.

Post by Alas »

Ja, det var det med forelesninger, man må opp om morran da ikke sant? :oops:

Men det er sant, man får med seg mye ved å bare møte opp, mer enn man tror.

Jeg går på Offshoresystemer-marin og undervannsteknologi, tror jeg. Er et masterprogram ved UiS, har en bachelor i maskinteknikk fra før av.

Har hatt noe kjemi, 2 kj på VGS og kjemi og miljølære på UiS (HiS da) Så jeg kan litt, men ikke mye. Synes det var vanskelig som bare det, ihvertfall 2kj. Men det går kanskje litt på interesser også. Liker fysikk og matte bedre.

Og det er ikke så mange jenter som tar realfag, men jeg har inntrykk av at det er flere jenter som tar kjemi enn det er gutter. Uansett så er det imponerende synes jeg.

Mvh
Jeanette
Administrator

Post by Jeanette »

Jepp, da må man opp om morgenen :) Ikke alltid så veldig lett, men det blir vel nesten en vane.. *kremt* Men ja, det er smart å møte opp!

Tror det har en del med interesser å gjøre ja. Hadde full fordypning i mx-matte på vgs, og hadde 2fy også (ved siden av fordypninga i kjemi), og det har alltid vært kjemien som har interessert meg mest. Det var en overflod av gutter på realfagene på vgs, mens på kjemilinja på HiO, hvor jeg går, så er vi flest jenter. På linjer som bygg og elektro derimot, er det mange flere gutter enn jenter.

:D
NoName
MC: 07 Buell XB12Scg
09 Buell 1125CR

Post by NoName »

Hei, å skccchååål..

Jeg sitter på en suitte i stockholm nå. er en liten stund på nett. Må følge litt med dere. På lørdag blir det Iron Maiden. NICE... :-)

Snakkes!!
RH racing
MC: Ninja - Troublemaker

Post by RH racing »

heisann heisann.. jekket min første øl nå jeg ;) må ha en hver dag ;)
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Streetracing is not a crime!!!
Einar

Post by Einar »

SATAN. :smt026
Du trenger bare 1
RH racing

Post by RH racing »

??
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Jalmar

Post by Jalmar »

:lol: Hey, 33.R.P.M også jo. :D Lenge siden nå. Er det arvingen som tar all tiden om dagen???
1980 Kawasaki Z650SR "Gamle Blå" (I deler for øyeblikket)
2015 Kawasaki KLX250S
2023 Citroen e-C4
2004 Suzuki Liana 4WD
1987 Citroen 2CV Dolly
Einar

Post by Einar »

Hei Jalmar..

Ja det har vel vært lite skriving her i det siste.. men jeg følger med...
Det er både barn og eksamensforberedelser her på gården som tar tid...
Er fornøyd med denne tråden. akkurat det jeg trenger (når det ikke er mulighet for å gå ut av huset)
Man skal ikke se bort ifra at jeg stikker innom her i helgen etter at prinsen har lagt seg.
Du trenger bare 1
RH racing

Post by RH racing »

Natta *vinke*

Jalmar

Post by Jalmar »

33.R.P.M. wrote:Hei Jalmar..

Ja det har vel vært lite skriving her i det siste.. men jeg følger med...
Det er både barn og eksamensforberedelser her på gården som tar tid...
Er fornøyd med denne tråden. akkurat det jeg trenger (når det ikke er mulighet for å gå ut av huset)
Man skal ikke se bort ifra at jeg stikker innom her i helgen etter at prinsen har lagt seg.
Her er det plass nok til alle. Og nå er det jo snart helga, så da blir det vel endel verdensproblemer som skal løses over en dram eller fem. :D
1980 Kawasaki Z650SR "Gamle Blå" (I deler for øyeblikket)
2015 Kawasaki KLX250S
2023 Citroen e-C4
2004 Suzuki Liana 4WD
1987 Citroen 2CV Dolly
RH racing

Post by RH racing »

øl.. øl og mere øl!!! hahahahah di gæææææærne harre gøtt :D neida.. er iikke full..bare happy for nå ære endelig hælja...

Gixxerman

Post by Gixxerman »

Og nå har jeg også øl 8)
Post Reply