Alas wrote:Nei, jeg har sagt siden 1.klasse på videregående "at neste år", men det skjer aldri.
Litt får man jo med seg, men har vært mye sjuk dette semesteret og da er det ikke lett å ta til seg info. Men jeg har etterhvert såpass god rutine på eksamenslesing at det går stort sett greit. Selv om det ofte blir litt lange dager.
Og du er jo heldig med at du er tidlig ferdig, er ikke ferdig før 20.des. Men alle andre i klassen er ferdig 15, så da blir det fest.
I fjor var jeg ferdig omtrent som deg, da ble det ferie i Thailand to uker før jul. Det var digg det!
Og jeg må si jeg er imponert av deg som tar kjemi, hadde jeg aldri klart. Det er jo vanskeligere enn det jeg holder på med det
Mvh
Jeg hadde en veldig god arbeidsmoral på u.skolen, som ble litt dårligere på vgs, og som er en smule slappere nå.. Men ved å være i alle forelesninger, ta notater og sånn, så er man jo ikke helt blank selv om man kanskje ikke gjør alle oppgaver som deles ut
Det er kjempeherlig å være tidlig ferdig! I fjor var jeg ferdig rundt den 20., og da eide jeg hverken julestemning eller lyst til å kjøpe julegaver eller noe.. Nå derimot, får man skolen og eksamen godt på avstand så roen kan senke seg. (Ja, så poetisk:P) Blir en tur til København om et par uker, og muligens en storbytur også, så jeg skal ikke klage!
Moro å høre at du er imponert; det de fleste sier når de hører hva jeg går på er oi, dæven, såpass osv. Men jeg liker kjemi, så da går det alltid

Hva går du på da?