Bare å ta av seg hatten

Om du synest dette er urettferdig og synest førerprøvene me har her i landet er vanskelige, burde du holde deg LANGT unna andre om du ferdes som fører av eit motorisert køyretøy.antex wrote:men, det er jo litt urettferdig da.![]()
![]()
Det er jo bare tull med så mye obligatorisk, altfor mye av det allerede. Om kjørelæreren mener du er god nok burde en få sjangsen til å prøve seg på en førerprøve, såfremt teorien er bestått. At du sier at du først nå begynner å bli en opplyst sjåfør underbygger min påstand om at du må lære ting selv over tid, og kan aldri være en veldig god sjåfør allerede når du tar lappen.LordShaft wrote:Helt enig!
Teoribiten er formulert slik at du nesten skal stryke! Helt latterlig, den burde omfatte mer og heller ha enklere spørsmålsformulering!
Jeg mener den opplæringa som er på kjøretøy pr i dag er ett minimum av ha folk burde ha for å få lov å ferdes i trafikken la med meg.
Jeg syntes også at alle som tok klasse B burde ha 2 timer i en lastebil å være gjennom en del av teorien. (for å få litt trafikk forståelse)
Jeg har selv klasse A, B, C, CE, M, S, T og 160 (utrykning)
Jeg mener først no at jeg begynner å bli en opplyst sjåfør! Men har fortsatt MYE å lære.