Jeg har helt dilla på G.I. Joe. Hadde neste alle figurene når jeg var liten (dette var omtrent på samme tida som Transformers var stor)
Har nesten sopa sammen alle episodene. Går å venter på ett par til som vil bli released snart.
SnakeEyes og StormShadow var helt klart favorittene.
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------ 2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------ Instagram YouTube MyRoute-app
LordShaft wrote:Jeg har helt dilla på G.I. Joe. Hadde neste alle figurene når jeg var liten (dette var omtrent på samme tida som Transformers var stor)
Har nesten sopa sammen alle episodene. Går å venter på ett par til som vil bli released snart.
Mon tro om Bush liker G.I. Joe? Minner jo skummelt mye om dagens USA
LordShaft wrote:Jeg har helt dilla på G.I. Joe. Hadde neste alle figurene når jeg var liten (dette var omtrent på samme tida som Transformers var stor)
Ble ikke de figurene solgt under navnet Action Force i Norge?
Desmo-Dude wrote:
Ble ikke de figurene solgt under navnet Action Force i Norge?
Joda dette er helt riktig
Jeg har forøvrig alle tegneserieheftene som ble gitt ut i norge også!
Dette var helt klart det FETESTE når jeg var liten. åååå minnene
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------ 2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------ Instagram YouTube MyRoute-app