Hvordan stramme clutchen?
Hvordan stramme clutchen?
Clutchen min er så dårlig, den tar tak så fort - bare jeg slipper den 1cm så kveles motoren. Jeg vil at den skal ta tak mye lengre ute hvis du skjønner hva jeg mener....
- Lasseleeten
- MC: Husaberg FS 650
m/ Leo-V X3 - Location: Tønsberg
Re: Hvordan stramme clutchen?
Det som er bra spør du meg, så slipper du å ta hendelen helt inn.Pista90 wrote:Clutchen min er så dårlig, den tar tak så fort - bare jeg slipper den 1cm så kveles motoren. Jeg vil at den skal ta tak mye lengre ute hvis du skjønner hva jeg mener....
Uansett så kan du stille clutchen med den skrua som er på hendelen, skru den utover. Eller så kan du åpne det ene motordekselet og stille på den skrua og mutteren som er inni der.
Takker;)Lasseleeten wrote:Det som er bra spør du meg, så slipper du å ta hendelen helt inn.Pista90 wrote:Clutchen min er så dårlig, den tar tak så fort - bare jeg slipper den 1cm så kveles motoren. Jeg vil at den skal ta tak mye lengre ute hvis du skjønner hva jeg mener....
Uansett så kan du stille clutchen med den skrua som er på hendelen, skru den utover. Eller så kan du åpne det ene motordekselet og stille på den skrua og mutteren som er inni der.
Skal prøve det
MVH Jonas
-
- MC: Dt125r 01
Xbike: Cbr 125
Det er ikke det han mener. At han må ta den helt inn og når han tar den 1 cm ut fra styret kveles motoren.Lasseleeten wrote: Det som er bra spør du meg, så slipper du å ta hendelen helt inn.
- magnora
- MC: -Honda NSR 99 mod! helt original:)
-kinroad chopper 50 07 mod! selges.
-yamaha DT 50 84 mod! seig den.hehe
still den skruen innafor motordekselet lenger inn.
A1 teoriprøva:BESTÅTT16/25 feil:D

A1 oppkjøring BESTÅTT

A1 oppkjøring BESTÅTT

- Lasseleeten
- MC: Husaberg FS 650
m/ Leo-V X3 - Location: Tønsberg
Han har sikkert fiksa det på over et halvt år..