Tenker litt på å sette inn diodelys inni frontlykta og under bensin tanken.. Noen innspill?
effektanlegg, men det kan bli VELDIG dyrt fordi kawasaki eliminator(vet ikke hvordan den skrives:P) dette fordi den er 4 takt..lyd kan du jo få bedre av ved powerfilter og da. kjøp K&N powerfilteret iallefallScotch wrote:Får se hva det blir til.. Tenker på å kjøpe noe som gjør at jeg får grommere lyd. Nytt eksosanlegg?
Hvor får jeg kjøpt K&N powerfilteret? link? og hvor skal dette monteres? :oops:Pille wrote:effektanlegg, men det kan bli VELDIG dyrt fordi kawasaki eliminator(vet ikke hvordan den skrives:P) dette fordi den er 4 takt..lyd kan du jo få bedre av ved powerfilter og da. kjøp K&N powerfilteret iallefallScotch wrote:Får se hva det blir til.. Tenker på å kjøpe noe som gjør at jeg får grommere lyd. Nytt eksosanlegg?
det skal på istedenfor det originale luftfilteret jamathiazz wrote:K&N er vel det dyreste filteret, det er slik de bruker i heftige gromm biler osv.
Jeg regner med at noen firmaer som driver med bil,mc kan bestille inn for deg.
Om jeg ikke er helt ute å kjører erstattes vel det med det gamle luftfilteret, altså bakpå forgasseren der det nå trolig er en svart "balong hylse" på nå orginalt