Tandemhopp
- Desmo-Dude
- MC: Kawasaki ZX-6R 2005
x Ducati 916 SPS 1998 mod.Prod.nr:721
Tandemhopp
Var så heldig å få tandemhopp i 30-årsgave,og da lurte jeg på om det er noen her som har hoppet tandem før?Hvordan er det?Skal hoppe med Grenland Fallskjermklubb.Opplegget de hadde virket veldig bra 

2006 VW Passat
2005 Kawasaki ZX-6R
x 1998 Ducati 916 SPS
2005 Kawasaki ZX-6R
x 1998 Ducati 916 SPS
Do it!! Kommer ikke til å angre! Aldri hoppet tandem selv, men har over 60 hopp. Absolutt noe alle må prøve! Finnes ikke noe lignende å ligge i løse luften eller henge midt i løse luften etter noen kg duk og liner!
Forbered deg på at det er bråkete bare.. Jeg fikk sjokk første gangen hvor mye det bråkte. Tror det var litt pga hjelmen og, for det var en gammel slitt, greie, med noen løse teipbiter. MEn ikke noe å bekymre seg for.. Er antageligvis noe du ikke vil legge merke til, fordi du bare skal nyyyyyyyte det!
Forbered deg på at det er bråkete bare.. Jeg fikk sjokk første gangen hvor mye det bråkte. Tror det var litt pga hjelmen og, for det var en gammel slitt, greie, med noen løse teipbiter. MEn ikke noe å bekymre seg for.. Er antageligvis noe du ikke vil legge merke til, fordi du bare skal nyyyyyyyte det!
Sykkel selges:
CBR 600F4 -99 (Profilbildet)
- Desmo
- MC: Ducati Monster S4RS
Triumph Scrambler 900 - Location: Lena
Misbruk av nødutstyret, kaller vi sånt. En paralell; Hvis du er ute i båt, hopper du ikke frivillig i sjøen og svømmer til land, bare fordi du har redningsvest på deg?Pollti wrote:Dere er stein gale ! Ikke pokker om jeg hopper frivillig ut av et fly i god flyvedyktig stand.
"We have met the enemy and he is us!"
-Pogo

-Pogo

- Desmo-Dude
- MC: Kawasaki ZX-6R 2005
x Ducati 916 SPS 1998 mod.Prod.nr:721
Det er ikke noe spørsmål om jeg skal gjøre...selvfølgelig skal jeg hoppe!!!Flydude wrote:Do it!! Kommer ikke til å angre! Aldri hoppet tandem selv, men har over 60 hopp. Absolutt noe alle må prøve! Finnes ikke noe lignende å ligge i løse luften eller henge midt i løse luften etter noen kg duk og liner!

2006 VW Passat
2005 Kawasaki ZX-6R
x 1998 Ducati 916 SPS
2005 Kawasaki ZX-6R
x 1998 Ducati 916 SPS
Det er nok noe du må spørre instruktøren din om. Men jeg tror ikke du trenger ørepropper. Tandemelever får slike lærhjelmer, som jeg tror er mye mer behagelige enn den jeg hoppet med på første hoppetDesmo-Dude wrote:
Det er ikke noe spørsmål om jeg skal gjøre...selvfølgelig skal jeg hoppe!!!Skal kjøre sykkel ned,så da er det vel bare å bruke ørepropper...eller er du avhengig å høre han du hopper sammen med?

Da sier jeg som alle andre hoppere kanskje ville sagt(Høres bedre ut på engelsk):Pollti wrote:Dere er stein gale ! Ikke pokker om jeg hopper frivillig ut av et fly i god flyvedyktig stand.
You haven't seen the airplane !
Der jeg har hoppet hele sommer har jeg måttet lande med flyet på den stripa to ganger. DET var skummelt det!
Gammelt russisk turbopropfly med plass til 20 personer, som skal lande på en stripe på 6-800 m BARE. Full flaps og full motorbrems. Stuper ned og flater ut rett før man treffer bakken, og så med en gang hjulene tar bakken settes motorene i full revers, så flyet har sjans til å stoppe.
Men det er ikke på Grenland da

Sykkel selges:
Jeg selv skal begynne å hoppe til sommeren tenkte jeg! Må se hvordan det ligger an med økonomien. Men dette er en ting jeg alltid har drømt om!
Jeg er så heldig at vi har en veldig god klubb ganske nært her jeg bor! Bjorli!!
+ at jeg kjenner en del folk som hopper der oppe.
Blir nok redningsdykker til sommeren. så no er det bare Kite og fjellklatring som står igjen! da er lista komplett for denne gang
Jeg er så heldig at vi har en veldig god klubb ganske nært her jeg bor! Bjorli!!
+ at jeg kjenner en del folk som hopper der oppe.
Blir nok redningsdykker til sommeren. så no er det bare Kite og fjellklatring som står igjen! da er lista komplett for denne gang

I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
Instagram
YouTube
MyRoute-app
Please be patient, I will get to you shortly
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
YouTube