Gixxerman wrote:Budweiser - Utvanna piss fra andre siden av dammen
For å sitere Monty Python:
"American beer is a bit like making love in a canoe.... It's fucking close to water."
Budweiser er som nevnt tidligere her omtrent som sitronbrus tilsatt alkohol. Sikkert greit om du befinner deg i Florida midtsommers i +35 grader og 99% luftfuktighet. Miller draft derimot er en helt grei pilsner. Av andre øltyper som har overrasket meg i positiv forstand er Tsing Tao Beer fra Kina. Når det gjelder norsk øl holder Norges eldste bryggeri fortsatt en høy standard. Aass bryggeri for de som ikke visste det. Skål!
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------ 2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------ Instagram YouTube MyRoute-app
Jazzer jeg opp lysstyrken +25 i photoshop så ser jeg den ja, men til vanlig pc bruk gidder jeg ikke bruke solbriller, så da har jeg satt ned lysstyrken til et mer brukervennlig nivå.
Jeg må være på en liten bris før jeg klarer å trylle i meg den "ølla"
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------ 2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------ Instagram YouTube MyRoute-app
Synes ikke noe særlig om Tuborg jeg heller.Skal det være dansk,så tar jeg heller en Carlsberg.Heineken er mer mitt øl...som dere ser,og da helst på flaske.Smakte et ganske godt sterkøl her for litt siden...tror det var irsk,og det var lagret 77 dager på whiskeyfat.Det hadde en ganske tydelig whiskey smak,så det er jo en forutsetning at en liker brunt da.