Han Coleman er bare så sinnsyk. Jeg syntes selv slikt blir alt for mye, men jeg liker godt å holde meg i form! Men for de gutta her er dette blitt en sykdom!
Tommy Torvaldson (en av norges største) bruker mellom 400.000 og 500.000 tusen kroner i året på steroider og veksthormon. Tør ikke tenke på hva store gutta som Coleman og Cuttler bruker i året. Helt sykt
Det er ingen plass du klarer å definere kroppen din så bra som ved hjelp av vekter og isolasjonsøvelser!
Men dette kommer helt an på hva du liker å trene, eller hvordan du liker at du selv skal se ut.
Jeg selv har bare som mål å holde meg godt i form og kunne utføre jobben min uten å "slite". å hvem vil ikke ta seg bra ut i badeshortsen
Jeg var veldig aktiv i Kickboksing miljøet en periode, men nivået og miljøet ble for dårlig med åra!
No ønsker jeg meg bare bedre Kampsportnivå her i byen. Er utrolig sugen på å trene Jeet Kune Do. Vært på seminar i Molde. Som var ledet av Leif T. Røbekk (har blitt opplært av ene eleven til selveste Bruce Lee)
Dette er helt klart den råeste kampsporten som finnes.
Klart vi har jo Ninjitsu som er videreføring av det de gamle "Ninjaene" drev på med. Her trener du for å bli ei drapsmaskin. Dette er vel kanskje sett på som den farligste kampgrenen.
Selv så er jeg veldig gald i boksing. helt utrolig hvor mye som egentlig ligger i ett slag! av teknikk, riktig avstand og kraft. Fasinerende.
Jeg vet ikke hva du har av nedlastningsmuligheter på maskina di! Men jeg har en dokumentar jeg vil anbefale deg på det sterkeste.
[National Geographics] Fight.Science
http://www9.nationalgeographic.com/chan ... htscience/
Sprøtt å se hvor hardt egentlig en bokser slår. For ikke å snakke om hva kraft en taibokser har i kneet sitt.