Pollti wrote:Nei. Akkurat det der var ikke noe for min hormonblomstrende person. Jeg liker ikke å se på alle de stakkars tenåringene som foreldrene ikke har råd å kjøpe klær til heller. Stakkars gutter får bukser som er sydd til et misfoster som er ca 4 meter høy og 2 meter bred. Ikke no rart buksa henger på knærne. Og de stakkars jentene bruker enda t skjortene de brukte i 3 års alderen....
Da kan ikke jeg si du helt henger med, den "yoyo" greia blir for patetisk!
Går da kledd som alle andre i normale klær, at jenter viser litt hud er da ingen ulempe?
Vel,her i huset så må sagge buksa heises over midt på rompeballene og topplua eller capsen må av løken. Da ser jo fjompene ordentlig så kjøper de ikke sånne urteite glorete dashbord vil jeg tro. Det er jo en grunn til at småripsen jogger trekvart nakne rundt.
De vet helt sikkert at med topplua dradd ned til underleppa så er det ikke en av disse herremennene som ser bambiene som er rundt i farvannet.
Da jeg var i Helvete, så jeg ikke snurten av tog. Det burde da du huske,Jalmar, som også har vært der. Med Kawasaki eller Ducati kommer du til Helvete,og tilbake.
Når jeg befinner meg i sentrum en sommerdag, sitter jeg ofte og tenker: "Hun har ikke speil, HUN har ikke speil, hun der har IAFFAL ikke speil" osv
Tror det finnes mange med type omvendt anoreksi der ute. De ser seg i speilet og tenker "Gosj, så lekker jeg er!!" mens det blåhvite valpefettet henger og slenger i fri dressur.