Sause inn biken med diesel
Har noen her prøvd å sause inn sykkelen med diesel, for å slippe at den ruster opp av alt saltet som veigvesenet strør ut ?
Honda TransAlp
I am a mountain climbing cowboy, on a mountain climbing steel horse I ride.
I am a mountain climbing cowboy, on a mountain climbing steel horse I ride.
diesel på sykkelen
Og det er vel verd å være oppmerksom på at dieselen kan angripe gummiforinger så de blir som slappe lepper...
Kawasaki er en livsstil, alle de andre er bare motorsykler
Jeg ville ikke brukt diesel på min sykkel da det er veldig sterkt, jeg drev for non år siden å kjørte lastebil med asfalt å da brukte vi diesel som rensemiddel for å få løs gammel asfalt.
Og hvis du ser på en diesel bil vil du se at runt tanklokk er lakken mere matt og mindre glatt, det vises tydelig.
Vask å poler og hvis du skal smøre no på mot rust så bruk vaselin, men det er også no dritt å få av.
Og hvis du ser på en diesel bil vil du se at runt tanklokk er lakken mere matt og mindre glatt, det vises tydelig.
Vask å poler og hvis du skal smøre no på mot rust så bruk vaselin, men det er også no dritt å få av.
SAG
Det finnes noe som heter vaselin-olje (i litersflasker hos maritim.no) som kan være utmerket. Kjøpte selv tre typer vaselin til å sikre støtdemperringene mot fastklebing, for så å bruke silikonspray i stedet. Man vet aldri hva som er best. 

Kawasaki er en livsstil, alle de andre er bare motorsykler