Hva er ditt yrke? Hva jobber du som?
Hvis dere bare får studiekompetanse, så er det vel ikke like mye pensum som på allmenn? Allmenn har jo endel mer enn det som kreves bare for å få studiekompetanse.biker_boy wrote:Nei, ikke på lillehammer, men NTG har snowboard-linje i bærum og på geilo, men nivået på de kjørerne er helt ekstremtmathiazz wrote:faen![]()
Er det noe for snowboard også der eller?
Får du gjenerell studiekompetanse da?![]()
Ja man får generell stuiekompetanseMen kan fort bli stress, når man skal gjennom så mye pensum, og er halvparten av tiden på skolen, som på en allmenn faglig skole
AtW
ATWindsor wrote:Hvis dere bare får studiekompetanse, så er det vel ikke like mye pensum som på allmenn? Allmenn har jo endel mer enn det som kreves bare for å få studiekompetanse.biker_boy wrote:Nei, ikke på lillehammer, men NTG har snowboard-linje i bærum og på geilo, men nivået på de kjørerne er helt ekstremtmathiazz wrote:faen![]()
Er det noe for snowboard også der eller?
Får du gjenerell studiekompetanse da?![]()
Ja man får generell stuiekompetanseMen kan fort bli stress, når man skal gjennom så mye pensum, og er halvparten av tiden på skolen, som på en allmenn faglig skole
Ja, vet ikke jeg, eneste jeg vet er at hvis jeg får jeg gode karakterer kan jeg komme inn på NTNU eller HandelsHøyskolen hvsi jeg vil.
Synes vi har masse fag jeg, men siden vi er så lite på skolen, blir det endel hjemmelekser![]()
AtW
Aprilia AF1 125
- supermons
- Administrator
- MC: Suzuki GSX750
Hvis det var meg du mente så er vel arbeidstittelen min Systemkonsulent. Med litt mindre morsom beskrivelse kan jeg jo si at det går ut på å teste produktene og systemene våre for feil, og finner jeg noen så prøver jeg å finne grunnen til at det skjedde, slik at vi kan rette opp i det. I den prosessen går ofte ting i stykkerTore^NSR wrote:Hørtes ut som en kjekk jobbHva kalles denne jobben da?

Driver også med en del andre småting der, skriver brukermanualer ++ Så vi kan jo egentlig si at jeg er publisert forfatter også?

Last edited by supermons on 18 Dec 2006 16:46, edited 1 time in total.
Vet det finnes NTG på Geilo, men som sagt nivået er enormt høyt 
Men ikke for å skryte på meg noe som helst, tror jeg kansje kan ha hatt en liten sjangs

Meg på en barnehage like borten for.

Meg på en rail utenfor hytten til en kompis
Men tviler på at jeg hadde kommet inn, Mikkel Bang går vel der nå?
Tror Fredrik Austbø også gikk der, er vel akurat ferdig med videregående han.

Men ikke for å skryte på meg noe som helst, tror jeg kansje kan ha hatt en liten sjangs

Meg på en barnehage like borten for.

Meg på en rail utenfor hytten til en kompis

Men tviler på at jeg hadde kommet inn, Mikkel Bang går vel der nå?
Tror Fredrik Austbø også gikk der, er vel akurat ferdig med videregående han.

- BMW E39 M-tech
- VW polo`97 1.6 [For kjedelig]
- Derbi GPR`05. Blodtrimma Jævel [Solgt]
- Pocketbike 80cc [Død]
Her railer vi det vi kanbiker_boy wrote: Meg på en barnehage like borten for.
Bra scetchy den sklie railen der ass^^

Har vært borti kink railer ned trapper som er runde, da begynner vi å snakke scatchy!
Her har du noen litt mer avanserte

Som sagt, sorry for at jeg kobbler helt ut. Men snowboardkjører er da et yrke det også

- BMW E39 M-tech
- VW polo`97 1.6 [For kjedelig]
- Derbi GPR`05. Blodtrimma Jævel [Solgt]
- Pocketbike 80cc [Død]