Hvilken sykkel?
Hvilken sykkel?
Gjerne kom med en begrunnelse for valget ditt.. positive å negative tips taes også mot med stor takk
97 Suzuki Bandit 600 streetfighter, 98 Honda CBR 600 F, 02 Yamaha YZF R1
Enig med Gixxerman, R1000 istedet for R1, men siden du ikke hadde R1000, valgte jeg R1 

-1997 Honda CBR 900 RR
-1989 BMW 325i M-Tech 2
x1997 GSX-R 750 sort/grå
x2001 GSX-R 1000 sort/grå med LeoVince hel-anlegg og powercommander, 159,8hk på bakhjul (Hestmann motor) *Savner...*
x2001 GSX-R 1000 hvit/blå
-1989 BMW 325i M-Tech 2
x1997 GSX-R 750 sort/grå
x2001 GSX-R 1000 sort/grå med LeoVince hel-anlegg og powercommander, 159,8hk på bakhjul (Hestmann motor) *Savner...*
x2001 GSX-R 1000 hvit/blå
skrev RUNDT og CA..
må sje an sykkelen.. en duc går jeg opp til 120 - 130 på.. Men har ikke så veldig lyst på skrusuki.. mye finere med en R1 da i såfall

97 Suzuki Bandit 600 streetfighter, 98 Honda CBR 600 F, 02 Yamaha YZF R1
- Speedy Gonzales
- Posts: 1715
- Joined: 24 May 2005 14:08
- MC: Z1000 08
- Location: Os
Er en grom en her til 135k. Kanskje jeg heller venter en del år, til Duc 1098 har blitt litt billigere, så får man enda litt mer krutt
Er vel ikke rart folk kjøper japser når prisene er som de er 
Og som sagt er SP1/2 dyrt også http://www.autodb.no/cgi-bin/mc/detail.pl?nr=1305036


Og som sagt er SP1/2 dyrt også http://www.autodb.no/cgi-bin/mc/detail.pl?nr=1305036
Hehe, skal ha 1098 den dagen jeg har råd for og si det sånn
Har alltid syns ducati har vært sånn delvis ok, syns de ser litt pinglete ut, men når jeg så 1098 slapp jeg alt, før var den ultimate sykkelen Aprilia rsv factory r, men nå.. Så den dagen økonomien min lar meg få lov.... da blir det kjøp...

97 Suzuki Bandit 600 streetfighter, 98 Honda CBR 600 F, 02 Yamaha YZF R1
Som det beste blant mange onder ville jeg ha valgt R1.
VTR: tøff men UFF så tung og tregstyrt
Blade: meget bra men UFF så kjedelig
996: tøff show-off sykkel men UFF så dyr å vedlikeholde (kvalitet?)
R1: tøffeste design men UFF for en posøreffekt du få på kjøpet
I denne prisklassen er GSX-R 1000 udiskutabelt raskeste sykkel, både på akselerasjon og rundt bane. Å sammenligne twin og firere blir nesten umulig da de har totalt forskjellige karakteristikker. Hvilke kriterier legger du til grunn? Jeg anbefaler deg å gjøre opp et valg mellom twin og firere før du velger sykkel.
VTR: tøff men UFF så tung og tregstyrt
Blade: meget bra men UFF så kjedelig
996: tøff show-off sykkel men UFF så dyr å vedlikeholde (kvalitet?)
R1: tøffeste design men UFF for en posøreffekt du få på kjøpet
I denne prisklassen er GSX-R 1000 udiskutabelt raskeste sykkel, både på akselerasjon og rundt bane. Å sammenligne twin og firere blir nesten umulig da de har totalt forskjellige karakteristikker. Hvilke kriterier legger du til grunn? Jeg anbefaler deg å gjøre opp et valg mellom twin og firere før du velger sykkel.
03 GSX-R 1000
Ducati 996 er utrolig pen. Har veldig lyst på Ducati selv, men må nok vente noen år. Det er noe spesielt med kjøretøy fra Italia. Tror ikke kvaliteten er så aller verst heller, faren til en kompis hadde 916 før han byttet til RSV-R Colin Edwards. Han hadde så vidt jeg vet aldri trøbbel med 916'en. Du vurderer ikke RSV mille da?
- Desmo-Dude
- Posts: 916
- Joined: 28 Jun 2005 00:12
- MC: Kawasaki ZX-6R 2005
x Ducati 916 SPS 1998 mod.Prod.nr:721
2002-03 Yamaha R1 "03" betyr da her 2003 modadoniz wrote:hadde du skrevet 2003 r1 hadde jeg valgt den. men det gjorde du ikke. så duc. kun på grunn av utseende.
Og etter hva jeg vet er det ingen merkbare forskjeller på en 2002-2003 model R1.. ?
Last edited by stian on 20 Dec 2006 08:31, edited 1 time in total.
97 Suzuki Bandit 600 streetfighter, 98 Honda CBR 600 F, 02 Yamaha YZF R1