Har jobba 13 timer i dag, kom hjem for 1 time siden. Var julebord, så fikk jobbe lenge, til tross for at jeg bare er ekstrahjelp. På slutten av dagen koste vi oss på jobben, med 1-2 øl. Fikk gratis (ble servert øl på julebordet) Hansa Pilsner het ølet:
Hva synes dere om det? Funka temmelig bra, men var ikke helt avkjølt, så tror det er bedre helt iskaldt
Denne pilsen er helt konge! Men den er faktisk best kald, ikke iskald! Syns øl mister mye av smaken hvis det er for kaldt!
Men ingen ting kan måle seg med denne pilsen:
Her snakker vi en brun bjørn som kan drikkes til alt
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------ 2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------ Instagram YouTube MyRoute-app
Denne pilsen er helt konge! Men den er faktisk best kald, ikke iskald! Syns øl mister mye av smaken hvis det er for kaldt!
Det er faktisk sant. Får liksom mer fylde og smak, da. Her var det snakk om en mellomting mellom kald og lunken, noe som ikke helt slo ann hos meg, hehe.
her i Ålesund er vi så heldige å ha Lidl, polakkene som sitter i kassen der gir en "stor faen" i hvor gammle de er de som kjøper alkohol så.
Går en del i Amunds Pilsner fra Lidl ja
Ble ei kasse med denne sorten på butikken i går ja
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------ 2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------ Instagram YouTube MyRoute-app
æsj lidl øl er ILLE, var så dum at jeg skulle prøve noen flasker der en gang med litt kul kork og det smakte ekkelt, holdt på å brekke meg da jeg drakk! men etter 10 halvlitere gikk det ned som vann..
og du kan kjøpe hvor du vil da du er mindreårig, bare la skjegget vokse så funker det.
mathiazz wrote:her i Ålesund er vi så heldige å ha Lidl, polakkene som sitter i kassen der gir en "stor faen" i hvor gammle de er de som kjøper alkohol så.
Går en del i Amunds Pilsner fra Lidl ja